W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

INFORMACJA DLA OSÓB NIESŁYSZĄCYCH

Informacja dla osób niesłyszących lub słabo słyszących

Aby skutecznie komunikować się z Komendą Powiatową Państwowej Straży Pożarnej osoby niesłyszące lub słabo słyszące mogą:

1. złożyć WNIOSEK o umówienie spotkania i zapewnienie usługi tłumacza, ze wskazaniem wybranej metody komunikowania się: PJM (polski język migowy), SJM (system językowo-migowy) i SKOGN (sposób komunikowania się osób głuchoniewidomych). Kolejne kroki złożenia WNIOSKU:

  • Pobrać WNIOSEK w postaci dokumentu „DOC”. 
  • Po wypełnieniu wersji „DOC” odesłać wybierając jedną z poniższych metod:
    • e-mail na adres kppspkrotoszyn@psp.wlkp.pl
    • faksem na nr 62 332 43 58,
      WYSŁAĆ CO NAJMNIEJ NA 3 DNI ROBOCZE PRZED PLANOWANYM SPOTKANIEM.
    • listownie na adres:
      KP PSP Krotoszyn,  63-700 Krotoszyn ul. Mickiewicza 29
      z dopiskiem na kopercie „WNIOSEK – usługa tłumacza”
      (termin spotkania – 3 dni liczone od dnia otrzymania listu)

2. załatwić sprawę przy pomocy osoby przybranej,
3. wysłać pismo  na adres: Komenda Powiatowa PSP, ul. Mickiewicza 29, 63-700 Krotoszyn,
4. wysłać e-mail na adres: kppspkrotoszyn@psp.wlkp.pl,
5. wysłać pismo faksem na nr 62 332 43 58,
6. skontaktować się telefonicznie przy pomocy osoby trzeciej na numer telefonu: +48 47 771 81 00

Wybierając  dowolną formę komunikacji należy podać następujące informacje:

  • imię i nazwisko osoby uprawnionej,
  • adres korespondencyjny wraz z kodem pocztowym,
  • sposób komunikowania się z osobą uprawnioną – wskazanie adresu e-mail, numeru telefonu, numer faksu,
  • przedmiot rozmowy w Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej,
  • obecność osoby przybranej / potrzeba zapewnienie usługi tłumacza, ze wskazaniem wybranej metody komunikowania się PJM, SJM, SKOGN,

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2, art. 14 ust. 1 i 2 ogólnego Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE RODO, proszę o zapoznanie się z KLAUZULĄ INFORMACYJNĄ dostępną w zakładce "O nas - Klauzula informacyjna RODO"

Materiały

Wniosek o zapewnienie usługi tłumacza PJM, SJM SKOGN
Wniosek​_o​_zapewnienie​_usługi​_tłumacza.docx 0.05MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
21.09.2020 14:44 Mateusz Dymarski
Wytwarzający/ Odpowiadający:
st. asp. Mateusz Dymarski
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
INFORMACJA DLA OSÓB NIESŁYSZĄCYCH 4.0 10.02.2021 15:30 Mateusz Dymarski
Informacja dla osób niesłyszących 3.0 29.09.2020 18:09 Mateusz Dymarski
Informacja dla osób niesłyszących 2.0 29.09.2020 18:08 Mateusz Dymarski
Informacja dla osób niesłyszących 1.0 21.09.2020 14:44 Mateusz Dymarski

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP