W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Koordynator ds. dostępności

 

PLAN DZIAŁANIA KOMENDY POWIATOWEJ PSP W ŁOBZIE
NA RZECZ POPRAWY ZAPEWNIENIA DOSTĘPNOŚCI
OSOBOM ZE SZCZEGÓLNYMI POTRZEBAMI
NA LATA 2021 – 2022

             Na podstawie art. 14, w związku z art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r.
o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2020 r.
poz. 1062 z późn. zm.) ustala się plan działania na rzecz poprawy zapewnienia
dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.

 

 

 

Lp.

 

Zakres działalności

Realizujący zadania
wynikające z art. 6
ustawy

 

Sposób realizacji

 

Termin

1.

Zamieszczenie deklaracji dostępności na stronie internetowej

Administrator strony
internetowej

Publikacja deklaracji dostępności
na stronie internetowej

15.12.2020 r.

2.

Podanie do publicznej wiadomości danych kontaktowych osoby wyznaczonej do pełnienia funkcji koordynatora do spraw dostępności

 

Administrator strony
internetowej

 

Publikacja przedmiotowej informacji
na stronie internetowej

 

22.09.2021 r.

3.

Sporządzenie analizy stanu zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w zakresie dostępności:
1) architektonicznej,
2) cyfrowej,
3) informacyjno-komunikacyjnej

Koordynator,
administrator strony
internetowej,,komórki
właściwe do spraw
organizacyjnych oraz
kwatermistrzowskich

Sporządzenie analizy stanu zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi
potrzebami z uwzględnieniem możliwości spełnienia wymagań minimalnych lub ewentualnie alternatywnych.

 

 

31.12.2021 r.

4.

Działania w zakresie poprawy realizacji zadań w zakresie dostępności

Koordynator,
administrator strony
internetowej, komórki
do spraw organizacyjnych oraz
kwatermistrzowsko-
technicznych

Wykonanie ewentualnych działań mających na celu spełnienie wymagań
minimalnych lub ewentualnie
alternatywnych

W miarę
możliwości
organizacyjno-finansowych

5.

Wspieranie osób ze szczególnymi
potrzebami w zakresie dostępności:
1) architektonicznej,
2) cyfrowej,
3) informacyjno-komunikacyjnej.

Koordynator oraz
wszyscy
funkcjonariusze
i pracownicy cywilni
komendy

Wspieranie osób ze szczególnymi
potrzebami w przypadku zgłoszenia takiej
osoby

Realizacja
w całym okresie
działania

6.

Zapewnienie dostępności alternatywnej w przypadku braku możliwości zapewnienia dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami ze względu na ograniczenia techniczne i prawne

Koordynator,
administrator strony
internetowej, komórki
do spraw organizacyjnych oraz
kwatermistrzowsko-
technicznych

Przekazanie niezbędnych informacji,, pomoc w pokonanie ewentualnych przeszkód architektonicznych i technicznych przy pomocy funkcjonariuszy oraz pracowników cywilnych komendy

Realizacja
w całym okresie
działania

7.

Zapewnienie informacji na stronie inernetowej w tekście łatwym do czytania.

Koordynator, administrator strony internetowej

Działania we własnym zakresie

Realizacja
w całym okresie
działania

8.

Zgromadzenie danych do raportu

Koordynator

Uzyskanie danych w zakresie realizacji uwag odnoszących się do stwierdzonych istniejących przeszkód w dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami i zaleceń dotyczących usunięcia przeszkód

Realizacja
w całym okresie
działania

9.

Sporządzenie raportu o stanie
zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami

Koordynator

Publikacja raportu na stronie podmiotowej BIP Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Łobzie

W terminach
przewidzianych
w art. 11 ustawy

 

Sprządził:

st. ogn. Piotr Sosnowski

Koordynator do spraw dostępności w Komendzie Powiatowej PSP w Łobzie.

{"register":{"columns":[]}}