W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Koordynator ds. dostępności

Koordynator ds. dostępności

Na podstawie art. 14 ust. 1 i 2 oraz art.59 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (tj. Dz. U. z 2020r. poz. 1062) w Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Lwówku Śląskim wyznaczony został Koordynator do spraw dostępności.

Do zadań Koordynatora do spraw dostępności należy przede wszystkim: wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd, przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, monitorowanie działalności Komendy Wojewódzkiej PSP w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.

Funkcję Koordynatora ds. dostępności w Komendzie Powiatowej PSP w Lwówku Śląskim pełnią:    
mł. kpt. mgr inż. Bartosz Lisowski – zastępca dowódcy jednostki ratowniczo – gaśniczej, tel. 75 782 22 22 w. 15, e-mail: b.lisowski@straz.powiatlwowecki.pl
oraz mł. asp. mgr Agnieszka Dworak – starszy inspektor ds. organizacji i kadr, tel. 75 782 22 22 w. 80, e-mail: a.dworak@straz.powiatlwowecki.pl.

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
19.03.2021 11:21 Adam Rzeczycki
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Adam Rzeczycki
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Koordynator ds. dostępności 2.0 29.03.2024 10:20 Adam Rzeczycki
Koordynator ds. dostępności 1.0 19.03.2021 11:21 Adam Rzeczycki

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}