W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Deklaracja dostępności

Deklaracja dostępności Komendy Powiatowej PSP w Mińsku Mazowieckim

Komenda Powiatowa PSP w Mińsku Mazowieckim zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Komendy Powiatowej PSP w Mińsku Mazowieckim.

  • Data publikacji strony internetowej: 2020-04-01
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2024-03-29

Status pod względem zgodności z ustawą

Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.

Treści niedostępne

  • Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.

Wyłączenia

  • Mogą zdarzyć się sytuacje, że pomimo starań redaktorów serwisu, pewne dokumenty opublikowane na stronie są niedostępne z uwagi na fakt, że:
  • na stronie internetowej znajdują się filmy, do których nie dodano napisów dla osób głuchych, ponieważ zostały opublikowane przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej
  • pochodzą z różnych źródeł. Napisy będą dodawane sukcesywnie do starszych filmów
  • niektóre materiały zostały opublikowane przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej
  • pochodzą z różnych źródeł

Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności

  • Deklarację sporządzono dnia: 2020-04-01
  • Deklaracja została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia: 2024-03-29

Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

  • Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: st. sekc. Paulina Sibilska
  • E-mail: psibilska@strazminsk.pl
  • Telefon: 25 758 44 73

Każdy ma prawo:

  • zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.

Żądanie musi zawierać:

  • dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
  • wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
  • wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.

Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.

Skargi i odwołania

Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:

  • Organ nadzorujący: Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Mińsku Mazowieckim
  • Adres: 05-300 Mińsk Mazowiecki, ul. Warszawska120
  • E-mail: minsk@mazowsze.straz.pl
  • Telefon: 25 758 44 73

Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Dostępność architektoniczna

Budynek komendy znajduję się przy ul. Waszawskiej przy placu utwardzonym i wyłożonym kostką brukową na którym znajduję się parking dla pojazdów. Do wejścia głównego w budynku prowadzą schody z kilkunastocentymetrowymi czterema stopniami.

W korytarzu znajduje się osoba odpowiedzialna za organizację wejścia do budynku osób postronnych.

W budynku brak jest windy, dlatego osoby na wózkach przyjmowane są na zewnątrz budynku przez osobę odpowiedzialną.

W budynku brak jest toalety dla osób niepełnosprawnych.

Z uwagi na brak możliwości przed budynkiem nie wyznaczono miejsc parkingowych dla osób niepełnosprawnych.

Na parter komendy można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.

W budynku  Komendy nie ma pętli indukcyjnych.

W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie brajla ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących.
Do budynku nie można wnosić jakiejkolwiek broni, materiałów wybuchowych i niebezpiecznych oraz innych rzeczy mogących narazić pracowników lub osoby postronne na niebezpieczeństwo.

Więcej informacji o dostępności cyfrowej można znaleźć na stronie Ministerstwa Cyfryzacji poświęconej temu tematowi.

Materiały

Raport o stanie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami KP PSP w Mińsku Mazowieckim
Raport​_o​_stanie​_zapewniania​_dostępności​_osobom​_ze​_szczególnymi​_potrzebami.pdf 0.06MB
Tekst odczytywalny maszynowo
Tekst​_odczytywalny​_maszynowo.pdf 0.28MB
Tekst łatwy do czytania
Tekst​_łatwy​_do​_czytania.pdf 0.31MB
Plan działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami
Plan​_działania​_na​_rzecz​_poprawy​_zapewnienia​_dostępności​_osobom​_ze​_szczególnymi​_potrzebami.pdf 0.42MB
{"register":{"columns":[]}}