W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Koordynator do spraw dostępności

Koordynator dostępności odpowiada między innymi za wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Komendę Powiatową Państwowej Straży Pożarnej w Mińsku Mazowieckim oraz monitorowanie zapewnienia przez komendę dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami. Ponadto koordynator sporządza plan działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w Komendzie Powiatowej PSP w Mińsku Mazowieckim. Z koordynatorem można kontaktować się w wyżej wymienionych sprawach.

 

Koordynatorzy dostępności:

Koordynator dostępności informacyjno-komunikacyjnej

sekc. Natalia Sadowska, nsadowska@strazminsk.pl, 25 758 44 73

 

Koordynator dostępności architektonicznej      

st. ogn. Piotr Ciarkowski, pciarkowski@strazminsk.pl, 25 758 44 73

 

Koordynator dostępności cyfrowej       

Darek Zalewski, dzalewski@strazminsk.pl, 25 758 44 73

 

Podstawa prawna

Ustawa z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U. 2020 poz.1062) https://isap.sejm.gov.pl/isap.nsf/DocDetails.xsp?id=WDU20190001696

 

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
20.06.2025 12:42 Kamil Płochocki
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Natalia Sadowska
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Koordynator do spraw dostępności 2.0 20.06.2025 14:55 Kamil Płochocki
Koordynator do spraw dostępności 1.0 20.06.2025 12:42 Kamil Płochocki

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}