W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Informacja dla osób ze szczególnymi potrzebami

Aby skutecznie komunikować się z Komendą Powiatową Państwowej Straży Pożarnej w Myszkowie osoby niesłyszące lub słabo słyszące mogą:

  1. złożyć WNIOSEK o umówienie spotkania i zapewnienie usługi tłumacza. Kolejne kroki złożenia WNIOSKU: 
  • Wypełnić formularz elektroniczny WNIOSKU lub pobrać WNIOSEK w postaci dokumentu „DOC”. 
  • Po wypełnieniu wersji „DOC” odesłać wybierając jedną z poniższych metod:

e-mail na adres: pspmyszkow@katowice.kwpsp.gov.pl
faksem na numer 34 333 53 60 

WYSŁAĆ CO NAJMNIEJ NA 3 DNI ROBOCZE PRZED PLANOWANYM SPOTKANIEM - Z WYŁĄCZENIEM SYTUACJI NAGŁYCH.
listownie na adres:
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Myszkowie,
42-300 Myszków, ulica Jana Pawła II 11
z dopiskiem na kopercie „WNIOSEK - usługa tłumacza”
(termin spotkania - 3 dni liczone od dnia otrzymania listu)

2.   załatwić sprawę przy pomocy osoby przybranej,

3.   wysłać pismo na adres: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Myszkowie, ulica Jana Pawła II 11, 42-300 Myszków,

4.   wysłać e-mail na adres: pspmyszkow@katowice.kwpsp.gov.pl,

5.   wysłać pismo faksem na numer telefonu 34 333 53 60  

6.   skontaktować się telefonicznie przy pomocy osoby trzeciej na numer telefonu:  47 851 8303

7.   zachęcamy również do załatwiania spraw drogą elektroniczną poprzez elektroniczną skrzynkę podawczą:  Skrytka ESP

Wybierając formę komunikacji wymienioną w punkcie 2-7 należy podać następujące informacje:

  • imię i nazwisko osoby uprawnionej,
  • adres korespondencyjny wraz z kodem pocztowym,
  • sposób komunikowania się z osobą uprawnioną - wskazanie adresu e-mail, numeru telefonu, numer faksu,
  • przedmiot rozmowy w Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Myszkowie,
  • obecność osoby przybranej / potrzeba zapewnienie usługi tłumacza, ze wskazaniem wybranej metody komunikowania się PJM, SJM, SKOGN,

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2, art. 14 ust. 1 i 2 ogólnego Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE RODO, proszę o zapoznanie się z KLAUZULĄ INFORMACYJNĄ.

Materiały

Wniosek​_o​_zapewnienie​_tłumacza​_języka​_migowego
Wniosek​_o​_zapewnienie​_tłumacza​_języka​_migowego.docx 0.02MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
23.06.2025 08:55 st. kpt. Norbert WIKTOR
Wytwarzający/ Odpowiadający:
kpt. Mateusz Ociepka
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Informacja dla osób ze szczególnymi potrzebami 1.0 23.06.2025 08:55 st. kpt. Norbert WIKTOR

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}