W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Klauzula informacyjna

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2, ogólnego Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE RODO, informujemy, że:

  1. Administratorem przetwarzającym Pani/Pana dane osobowe jest: Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Olkuszu (32-300 Olkusz, Aleja 1000-lecia 2C, tel.+ 48  47 83 173 00, e-mail: kppspolkusz@malopolskie.straz.gov.pl).
  2. Z Inspektorem Ochrony Danych można skontaktować się pocztą elektroniczna na adres e-mail: daneosobowe@malopolskie.straz.gov.pl.
  3. Pani/Pana dane osobowe mogę być przetwarzane w następujących celach: prowadzenie spraw związanych ze skargami i wnioskami, prowadzenie rejestru korespondencji przychodzącej i wychodzącej.
  4. Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych jest art. 6 ust. 1 lit. c i lit. e RODO.
  5. Odbiorcami Pana/Pani danych osobowych będą te podmioty, którym administrator ma obowiązek przekazywania danych na gruncie obowiązujących przepisów prawa.
  6. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
  7. Pani/Pana dane osobowe podlegają przeglądowi, nie rzadziej niż co 5 lat od dnia ich uzyskania, a także są przechowywane wyłącznie przez okres niezbędny do realizacji zadań wynikających z ustawy.
  8. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody wyrażonej przed jej cofnięciem.
  9. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (00-193 Warszawa, ul. Stawki 2, tel. 22 531 03 00, fax. 22 531 03 01, e-mail: kancelaria@uodo.gov.pl ), gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
  10. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym koniecznym dla realizacji celu, o którym mowa w pkt. 3. Nie podanie prawidłowych danych skutkuje brakiem możliwości załatwienia sprawy.
  11. Przetwarzanie podanych przez Panią/Pana danych osobowych nie będzie podlegało zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO.

Materiały

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych w związku z prowadzeniem działań ratowniczych przez JOP
Informacja​_o​_przetwarzaniu​_danych​_osobowych​_w​_związku​_z​_prowadzeniem​_działań​_ratowniczych​_przez​_JOP.pdf 0.11MB
Informacja w sprawie przetwarzania wizerunku- KM/KP PSP
INFORMACJA​_W​_SPRAWIE​_PRZETWARZANIA​_WIZERUNKU​_—​_KM​_P​_PSP.pdf 0.12MB
Wydawanie zaświadczeń
WYDAWANIE​_ZAŚWIADCZEŃ.pdf 0.13MB
Rozpatrywanie skarg, petycji, wniosków
ROZPATRYWANIE​_SKARG​_PETYCJI​_WNIOSKÓW.pdf 0.13MB
Postępowanie administracyjne
POSTĘPOWANIE​_ADMINISTRACYJNE.pdf 0.13MB
Dofinansowanie OSP
DOFINANSOWANIE​_OSP.pdf 0.12MB
Czynności kontrolno-rozpoznawcze
CZYNNOŚCI​_KONTROLNO-ROZPOZNAWCZE.pdf 0.12MB
Postępowanie administracyjne- milczące załatwienie sprawy
POSTĘPOWANIE​_ADMINISTRACYJNE-MILCZĄCE​_ZAŁATWIENIE​_SPRAWY.pdf 0.13MB
Informacja dot. danych przetwarzanych w związku z przyjmowaniem zgłoszeń oraz prowadzeniem działań
INFORMACJA​_dot​_danych​_przetwarzanych​_w​_związku​_z​_przyjmowaniem​_zgłoszeń​_oraz​_prowadzeniem​_dział.pdf 0.10MB
Informacja dot. monitoringu wizyjnego w pojazdach i obiektach KP PSP Olkusz
Obowiązek​_informacyjny​_dot​_monitoringu​_wizyjnego​_w​_pojazdach​_i​_obiektach​_KP​_PSP​_Olkusz.pdf 0.09MB
{"register":{"columns":[]}}