W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Zamówienia publiczne

Platforma zakupowa to podstawowe narzędzie komunikacji z dostawcami w procesie zakupowym. Oznacza to, że cały proces ofertowania, wymiany informacji jak również oceny ofert prowadzony będzie w sposób elektroniczny, gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.

Platforma jest otwarta dla wszystkich wykonawców, którzy mogą zapisywać się do bazy dostawców. Jeśli chcecie Państwo zostać dostawcą Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Olkuszu zachęcamy do zaznaczenia odpowiednich kategorii (poprzez  przypisanie do wszystkich grup materiałowych i/lub usługowych oferowanych przez Państwa firmę) i zostawienia swojego adresu e-mail. Będziecie Państwo informowani o wystawianych przez nas postępowaniach zakupowych. Zachęcamy do skorzystania z powyższej możliwości, gdyż macie Państwo możliwość poszerzenia swojej bazy potencjalnych nabywców poprzez dotarcie ze swoją ofertą do innych użytkowników platformy zakupowej.  

Platforma dla postępowań wszczętych od dnia 04.07.2025 r.

Wejście: https://malopolskapsp.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
16.09.2025 11:54 Bielach Michał
Wytwarzający/ Odpowiadający:
sekcja ds. kwatermistrzowsko-technicznych
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Zamówienia publiczne 1.0 16.09.2025 11:54 Bielach Michał

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}