Zamówienia publiczne
Platforma zakupowa to podstawowe narzędzie komunikacji z dostawcami w procesie zakupowym. Oznacza to, że cały proces ofertowania, wymiany informacji jak również oceny ofert prowadzony będzie w sposób elektroniczny, gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.
Platforma jest otwarta dla wszystkich wykonawców, którzy mogą zapisywać się do bazy dostawców. Jeśli chcecie Państwo zostać dostawcą Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Olkuszu zachęcamy do zaznaczenia odpowiednich kategorii (poprzez przypisanie do wszystkich grup materiałowych i/lub usługowych oferowanych przez Państwa firmę) i zostawienia swojego adresu e-mail. Będziecie Państwo informowani o wystawianych przez nas postępowaniach zakupowych. Zachęcamy do skorzystania z powyższej możliwości, gdyż macie Państwo możliwość poszerzenia swojej bazy potencjalnych nabywców poprzez dotarcie ze swoją ofertą do innych użytkowników platformy zakupowej.
Platforma dla postępowań wszczętych od dnia 04.07.2025 r.
Wejście: https://malopolskapsp.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
- Pierwsza publikacja:
- 16.09.2025 11:54 Bielach Michał
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- sekcja ds. kwatermistrzowsko-technicznych
| Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
|---|---|---|
| Zamówienia publiczne | 1.0 | 16.09.2025 11:54 Bielach Michał |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP