W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Sekcja ds. kwatermistrzowsko - technicznych

W sekcji ds. Kwatermistrzowsko - Technicznych Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Olkuszu pracują 2 osoby. Do obowiązków wydziału  należy między innymi działalność w zakresie szeroko rozumianego zaplecza technicznego, kwatermistrzostwa, oraz współpraca z lokalnymi jednostkami Samorządów Terytorialnych.  

Zadania sekcji ds. Kwatermistrzowsko - Technicznych

  • Prowadzenie spraw związanych z przestrzeganiem Ustawy prawo zamówień publicznych. 
  • Zapewnienie części zamiennych do samochodów i sprzętu silnikowego według potrzeb i możliwości finansowych. 
  • Administrowanie oraz zapewnienie właściwego stanu technicznego użytkowanych obiektów, pomieszczeń i lokali mieszkalnych pozostających w dyspozycji komendy powiatowej, a także planowanie i realizacja inwestycji i remontów w tym zakresie;
  • Zakup środków czystości do utrzymania obiektów oraz artykułów kancelaryjnych. 
  • Prowadzenie obsługi mieszkaniowej, mundurowej i socjalnej strażaków, pracowników cywilnych i emerytów komendy powiatowej.
  • Realizowanie prac dotyczących projektów związanych z pozyskiwaniem środków z funduszy strukturalnych i celowych Unii Europejskiej i z innych źródeł.
  • Zakup umundurowania, odzieży specjalnej i wyekwipowania osobistego. 
  • Inicjowanie i podejmowanie działań na rzecz utrzymania gotowości operacyjno-technicznej samochodów i sprzętu silnikowego
  • Ewidencja wydanego umundurowania, odzieży specjalnej i prowadzenie kart mundurowych w wersji elektronicznej.  
  • Prowadzenie spraw dot. gospodarowania majątkiem KP PSP. 
  • Prowadzenie spraw związanych ze sprawozdawczością. 
  • Prowadzenie postępowań wyjaśniających związanych ze szkodami w mieniu komendy powiatowej, zawinionych przez kierowników jej komórek organizacyjnych
  • Analizowanie i planowanie potrzeb sprzętowych
  • Poprawa stanu technicznego pojazdów, sprzętu i innego sprzętu technicznego w jednostkach organizacyjnych PSP. 
  • Prowadzenie spraw związanych z planowaniem budżetu jednostki. 
  • Współdziałanie z właściwymi organami samorządowymi, instytucjami i innymi jednostkami z którymi wspólnie realizowane są potrzeby rozwoju ratownictwa i innych zadań z zakresu ochrony ludności.
  • Wykonywanie innych czynności wynikających z art.1 ust.2 Ustawy z dnia 24.08.1991 r. o PSP (t.j. z 2009 r. Dz. U. Nr 12, poz. 68 ze zm.) 
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
27.11.2020 12:21 mł. bryg. Piotr Pandel
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Sekcja ds. organizacyjno - kadrowych
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Sekcja ds. kwatermistrzowsko - technicznych 1.0 27.11.2020 12:21 mł. bryg. Piotr Pandel

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}