W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej (ePUAP)

Doręczanie dokumentów elektronicznych do Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Ostrzeszowie

Zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 14 września 2011 r. w sprawie sporządzania pism w formie dokumentów elektronicznych, doręczania dokumentów elektronicznych oraz udostępniania formularzy, wzorów i kopii dokumentów elektronicznych (Dz.. U. z 2011 r. Nr 206, poz. 1216):

1. Dostarczanie dokumentów elektronicznych odbywa się na adres Elektronicznej Skrzynki Podawczej Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Ostrzeszowie: 

/kppspostrzeszow/SkrytkaESP

2. Wymagania dla dokumentów elektronicznych:

- dokumenty muszą być podpisane ważnym, bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy kwalifikowanego certyfikatu,

- formaty danych w jakich zapisuje się załączniki dodawane do pism to:

  • .doc, .docx, .trf
  • .gif., .jpg, .png,. tif
  • .ods, .odt,
  • .pdf, .txt
  • .xls, .xlsx

- wielkość dokumentów wraz z załącznikami nie może przekraczać 5 MB.

3. Akceptowalne rodzaje informatycznych nośników danych, na których może zostać doręczony dokument elektroniczny to pendrive, płyta CD lub płyta DVD.

4. Dokumenty i nośniki zawierające złośliwe oprogramowanie będą automatycznie odrzucane.

5. W przypadku dostarczenia dokumentów elektronicznych nie spełniających ww. wymogów (wszystkich) – nie zostaną podjęte żadne czynności związane z tą dokumentacją.