W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zakup Remontu Monitoringu Wizyjnego

Informacja o unieważnieniu postępowania

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Przeworsku informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie zapytania ofertowego na dostawę „Remontu Monitoringu Wizyjnego” dla Komendy Powiatowej PSP
w Przeworsku”, ogłoszone dnia 30 października 2025 r., zostało
unieważnione.

Uzasadnienie: w wyniku ponownej analizy zapotrzebowania stwierdzono, że pierwotnie błędnie oszacowano ilość i zakres rzeczowy zamówienia. W związku z tym planowane jest ogłoszenie nowego zapytania ofertowego obejmującego pełen zakres dostaw.

Szczegóły w treści zarządzenia Komendanta Powiatowego PSP w Przeworsku

Materiały

Remont Monitoringu Wizyjnego
PT2370152025BŻ.pdf 0.21MB
Zarzadzenie​_15​_2025
Zarzadzenie​_15​_2025.pdf 0.05MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
27.10.2025 14:25 st.bryg. Tomasz Dzień
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Sekcja Kwatermistrzowsko - Techniczna
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Zakup Remontu Monitoringu Wizyjnego 3.0 07.11.2025 14:05 st.bryg. Tomasz Dzień
Zakup Remontu Monitoringu Wizyjnego 2.0 07.11.2025 14:04 st.bryg. Tomasz Dzień
Zakup Remontu Monitoringu Wizyjnego 1.0 27.10.2025 14:25 st.bryg. Tomasz Dzień

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}