W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Koordynator do spraw dostępności

Koordynator ds. w zakresie dostępności architektonicznej, cyfrowej oraz informacyjno - komunikacyjnej

 Koordynator do spraw dostępności odpowiada za wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Komendę Powiatową Państwowej Straży Pożarnej w Przysusze oraz monitorowanie zapewnienia przez Komendę Powiatową PSP w Przysusze dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami. Koordynator ds. dostępności sporządza plan działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w Komendzie.


Koordynator do spraw dostępności

mł. bryg. Damian Kobyłka

 Telefon: 501 618 847

email: dkobylka@mazowsze.straz.pl

Podstawa prawna

Ustawa z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2019, poz. 1696).

 

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
14.10.2021 12:22 st. kpt. Damian Kobyłka
Wytwarzający/ Odpowiadający:
st. kpt. Damian Kobyłka
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Koordynator do spraw dostępności 2.0 09.05.2022 10:16 st. kpt. Damian Kobyłka
Koordynator do spraw dostępności 1.0 14.10.2021 12:22 st. kpt. Damian Kobyłka

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}