W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zgłaszanie instalacji fotowoltaicznej

Zgodnie z Art. 29 ust. 4 pkt 3c Ustawy Prawo Budowlane, istnieje obowiązek powiadomienia Państwowej Straży Pożarnej o rozpoczęciu eksploatacji instalacji fotowoltaicznej o mocy powyżej 6,5 kW.

Oznacza to konieczność:

  • uzgodnienia projektu technicznego instalacji z rzeczoznawcą do spraw zabezpieczeń przeciwpożarowych,
  • zgłoszenia instalacji do powiatowej lub miejskiej komendy Państwowej Straży Pożarnej.

W związku z powyższym w celu ułatwienia Państwu załatwienia sprawy poniżej został udostępniony wzór zgłoszenia w wersji edytowalnej.

Materiały

Zawiadomienie o wykonaniu instalacji fotowoltaicznej
Zawiadomienie​_o​_wykonaniu​_instalacji​_fotowoltaicznej​_wzór​_dla​_INWESTORA.docx 0.03MB
Zawiadomienie o wykonaniu instalacji fotowoltaicznej
Zawiadomienie​_o​_wykonaniu​_instalacji​_fotowoltaicznej​_wzór​_dla​_INWESTORA.pdf 0.26MB
{"register":{"columns":[]}}