W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Koordynator dostępności

Koordynator dostępności odpowiada między innymi za wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Komendę Powiatową Państwowej Straży Pożarnej w Raciborzu oraz monitorowanie zapewnienia przez tą komendę dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami. Ponadto koordynator sporządza plan działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w KP PSP w Raciborzu. Z koordynatorem można kontaktować się w wyżej wymienionych sprawach.

Koordynator dostępności

mł. bryg. Tomasz Brański

e-mail: info@raciborz.kppsp.gov.pl

telefon: +48 32 415 44 44, +48 536 114 177

Podstawa prawna

Ustawa z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
08.12.2020 09:45 kpt. Mateusz Wyrba
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Mateusz Wyrba
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Koordynator dostępności 5.0 05.05.2023 10:30 mł. kpt. Marek Wranik
Koordynator dostępności 4.0 18.03.2021 14:56 mł. kpt. Marek Wranik
Koordynator dostępności 3.0 12.02.2021 09:44 mł. kpt. Marek Wranik
Koordynator dostępności 2.0 09.12.2020 16:08 mł. kpt. Marek Wranik
Koordynator dostępności 1.0 08.12.2020 09:45 kpt. Mateusz Wyrba

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}