W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Zbędny i zużyty majątek

30.01.2024

INFORMACJA

o zbędnych lub zużytych składnikach rzeczowych majątku ruchomego w Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Suchej Beskidzkiej

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Suchej Beskidzkiej  stosownie do Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 października 2019 r. sprawie szczegółowego sposobu gospodarowania składnikami rzeczowymi majątku ruchomego Skarbu Państwa (Dz.U. z 2022 r. poz. 998 z późn. zm. ) – zwanego dalej „rozporządzeniem” informuje, że posiada uznane za zbędne lub zużyte rzeczowe składniki majątku ruchomego. Wykaz składników stanowi załącznik do niniejszej informacji.

Zagospodarowanie zbędnych lub zużytych składników majątku ruchomego Komendy odbywa się poprzez:

  1. nieodpłatne przekazanie  - w pierwszej kolejności uwzględniane są potrzeby jednostek sektora finansów publicznych,
  2. sprzedaż, o ile nie dojdzie do skutku zagospodarowanie składników w sposób określony w pkt 1),
  3. najem lub dzierżawę, o ile nie dojdzie do skutku zagospodarowanie składników w sposób określony w pkt 1) – 2),
  4. dokonanie darowizny, o ile nie dojdzie do skutku zagospodarowanie składników w sposób określony w pkt 1) – 3),
  5. zbędne lub zużyte składniki niezagospodarowanie w sposób, o których mowa w pkt 1) – 4), zostaną zlikwidowane.

Podmioty określone w § 38 ust. 1 rozporządzenia oraz jednostki ochotniczych straży pożarnych, zainteresowane otrzymaniem składników rzeczowych majątku ruchomego
w formie nieodpłatnego przekazania, mogą składać pisemne wnioski zawierające:

  1. nazwę, siedzibę i adres jednostki sektora finansów publicznych lub państwowej osoby prawnej,
  2. wskazanie składnika rzeczowego majątku ruchomego, którego wniosek dotyczy (nr inwentarzowy, nazwę składnika majątku),
  3. oświadczenie, że przekazany składnik rzeczowy majątku ruchomego zostanie odebrany w terminie i miejscu wskazanym w protokole zdawczo-odbiorczym,
  4. uzasadnienie.

Ponadto do wniosków składanych przez ochotnicze straże pożarne należy załączyć opinię właściwego wojewódzkiego Zawiązku Ochotniczych Straży Pożarnych Rzeczypospolitej Polskiej, o którym mowa w art. 31 ust. 1 ustawy z dnia 24 sierpnia 1991 r. o ochronie przeciwpożarowej (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 2057).

Oferenci zainteresowani nabyciem poszczególnych składników rzeczowych majątku ruchomego mogą składać pisemne oferty zawierające:

  1. dane oferenta - imię, nazwisko i miejsce zamieszkania lub firmę i siedzibę oferenta,
  2. wskazanie składników rzeczowych majątku ruchomego objętych ofertą (nr inwentarzowy, opis),
  3. oświadczenie oferenta, że zapoznał się ze stanem składników rzeczowych majątku ruchomego będących przedmiotem wniosku, lub że ponosi odpowiedzialność za skutki wynikające z rezygnacji z zapoznania się ze stanem tych składników.

Składniki majątku mogą być sprzedane za cenę szacunkową wskazaną w załączniku nr1.

Podmioty określone w § 39 ust. 1 pkt 1) i 2) rozporządzenia zainteresowane pozyskaniem składników rzeczowych majątku ruchomego mogą składać pisemne wnioski zawierające:

  1. nazwę, siedzibę i adres zainteresowanego podmiotu,
  2. wskazanie składnika rzeczowego majątku ruchomego, którego wniosek dotyczy (nr inwentarzowy, opis),
  3. oświadczenie zainteresowanego podmiotu, że składnik rzeczowy majątku ruchomego zostanie odebrany w terminie i miejscu wskazanym w protokole zdawczo-odbiorczym,
  4. zobowiązanie zainteresowanego podmiotu do pokrycia kosztów związanych z darowizną, w tym kosztów odbioru przedmiotu darowizny,
  5. wskazanie sposobu wykorzystania składnika rzeczowego majątku ruchomego przez podmiot wnioskujący o darowiznę,
  6. uzasadnienie, w tym uzasadnienie potrzeb zainteresowanego podmiotu.

Zainteresowanych prosimy o uprzedni kontakt za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem: kppspsucha@malopolskie.straz.gov.pl. Lub kontakt telefoniczny 478317573

Wnioski oraz oferty należy złożyć w terminie do dnia 02.02.2024r. w formie skanu na adres email: kppspsucha@malopolskie.straz.gov.pl. O podziale majątku decydować będzie analiza potrzeb podmiotu wnioskującego.

Informacja opublikowana została na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Suchej Beskidzkiej .

Materiały

Wykaz zużytego i zbędnego mienia KP PSP Sucha Beskidzka
Wykaz​_zużytego​_i​_zbędnego​_mienia​_KP​_PSP​_Sucha​_Beskidzka.xlsx 0.02MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
30.01.2024 09:38 mł. bryg. Łukasz Białończyk
Wytwarzający/ Odpowiadający:
asp. Grzegorz Ponikiewski
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Zbędny i zużyty majątek 1.0 30.01.2024 09:38 mł. bryg. Łukasz Białończyk

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}