W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Informacje dla osób ze szczególnymi potrzebami

20.09.2023

INFORMACJA DLA OSÓB NIESŁYSZĄCYCH LUB SŁABOSŁYSZĄCYCH

Aby skutecznie komunikować się z Komendą Powiatową Państwowej Straży Pożarnej w Świebodzinie osoby niesłyszące lub słabo słyszące mogą:

1. Złożyć WNIOSEK o umówienie spotkania i zapewnienie usługi tłumacza, ze wskazaniem wybranej metody komunikowania się: PJM (polski język migowy), SJM (system językowo-migowy) i SKOGN (sposób komunikowania się osób głuchoniewidomych). Kolejne kroki złożenia WNIOSKU:

a) Wypełnić formularz elektroniczny WNIOSKU lub pobrać WNIOSEK w postaci dokumentu "DOC".

b) Po wypełnieniu wersji "DOC" odesłać wybierając jedną z poniższych metod:

    -   e-mail na adres: sekretariat@straz.swiebodzin.pl

- WYSŁAĆ CO NAJMNIEJ NA 3 DNI ROBOCZE PRZED PLANOWANYM   SPOTKANIEM.

     -   listownie na adres:

KP PSP w Świebodzinie, ul. Cegielniana 13, 66-200 Świebodzin z dopiskiem na kopercie "WNIOSEK – usługa tłumacza"

(termin spotkania – 3 dni liczone od dnia otrzymania listu)

2. Załatwić sprawę przy pomocy osoby przybranej,

3. Wysłać pismo na adres: KP PSP w Świebodzinie, ul. Cegielniana 13, 66-200 Świebodzin

4. Wysłać e-mail na adres: sekretariat@straz.swiebodzin.pl,

5. skontaktować się telefonicznie przy pomocy osoby trzeciej na numer telefonu:

    068 470 73 80

Wybierając formę komunikacji wymienioną w punkcie 2-6 należy podać następujące informacje:

- imię i nazwisko osoby uprawnionej,

- adres korespondencyjny wraz z kodem pocztowym,

- sposób komunikowania się z osobą uprawnioną – wskazanie adresu e-mail lub numeru telefonu.

- przedmiot rozmowy w Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej,

- obecność osoby przybranej / potrzeba zapewnienie usługi tłumacza, ze wskazaniem wybranej metody komunikowania się PJM, SJM, SKOGN.

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2, art. 14 ust. 1 i 2 ogólnego Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE RODO, proszę o zapoznanie się z KLAUZULĄ INFORMACYJNĄ.

Materiały

KP PSP Załącznik nr 1 Wniosek o zapewnienie tłumacza
KP​_PSP​_Załącznik​_nr​_1​_Wniosek​_o​_zapewnienie​_tłumacza.docx 0.02MB
KP PSP Załącznik nr 2 Przykład informacja o podmiocie dla osób niesłyszących lub słabosłyszących w publikowanych filmach z udziałem tłumacza migowego
KP​_PSP​_Załącznik​_nr​_2​_​_Przykład​_informacja​_o​_podmiocie​_dla​_osób​_niesłyszących​_lub​_słabosłyszących​_w​_publikowanych​_filmach​_z​_udziałem​_tłumacza​_migowego.docx 0.02MB
KP PSP Załącznik nr 3 Ogólne standardy przygotowania informacji w tekście łatwym do czytania i zrozumienia ETR
KP​_PSP​_Załącznik​_nr​_3​_Ogólne​_standardy​_przygotowania​_informacji​_w​_tekście​_łatwym​_do​_czytania​_i​_zrozumienia​_ETR.docx 0.02MB
KP PSP Załącznik nr 4 Wniosek o zapewnienie dostępności
KP​_PSP​_Załącznik​_nr​_4​_Wniosek​_o​_zapewnienie​_dostępności.docx 0.02MB
KP PSP Załącznik nr 5 Procedura dotycząca zapewniania dostępności
KP​_PSP​_Załącznik​_nr​_5​_Procedura​_dotycząca​_zapewniania​_dostępności.docx 0.02MB
KP PSP Załącznik nr 6 Żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej
KP​_PSP​_Załącznik​_nr​_6​_Żądanie​_zapewnienia​_dostępności​_cyfrowej.docx 0.02MB
KP PSP Klauzula informacyjna zapewnienie dostępności
KP​_PSP​_Klauzula​_informacyjna​_zapewnienie​_dostępności.docx 0.01MB
KP PSP Wytyczne zapewniania dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami w jednostkach organizacyjnych PSP
KP​_PSP​_Wytyczne​_zapewniania​_dostępności​_dla​_osób​_ze​_szczególnymi​_potrzebami​_w​_jednostkach​_organizacyjnych​_PSP.pdf 0.66MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
20.09.2023 10:19 Marcin Bohuszko
Wytwarzający/ Odpowiadający:
bryg. Marcin Bohuszko
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Informacje dla osób ze szczególnymi potrzebami 1.0 20.09.2023 10:19 Marcin Bohuszko

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}