W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Deklaracja dostępności

Deklaracja dostępności Serwisu Komendy Powiatowej Państwowej straży Pożarnej w Szczytnie

Komenda Powiatowa Państwowej straży Pożarnej w Szczytnie zobowiązuje się zapewnić dostępność strony internetowej www.gov.pl/kppsp-szczytno zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do serwisu internetowego Komendy Powiatowej Państwowej straży Pożarnej w Szczytnie

Data publikacji strony internetowej: 2021-01-14

Data ostatniej dużej aktualizacji: 2022-11-07.

 

Osoba odpowiedzialna za kwestrie dostępności: Katarzyna Prusik,

Adres poczty elektronicznej: kwatermistrz.szczytno@kwpsp.olsztyn.pl.

Numer telefonu: 47 7329 908 .

 

Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. z powodu poniższych niezgodności lub wyłączeń:

  • mogą zdarzyć się sytuacje, że pomimo starań redaktorów serwisu, pewne dokumenty opublikowane na stronie są niedostępne z uwagi na fakt, że:

    • pochodzą z różnych źródeł,

    • są bardzo obszerne, a ich wytworzenie odbywało się w kilku komórkach organizacyjnych, co uniemożliwiało wpływ na ich docelową treść oraz kształt,

    • opublikowane zostały w oparciu o zasady przyjęte w innej instytucji,

  • posiadają strukturę, w którą nie ma możliwości ingerencji,

  • opublikowane zostały przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej.

  • Brak jest gdzieniegdzie poprawnych opisów alternatywnych fotografii lub grafik znalezionych w serwisie. Dokładamy wszelkich starań by wszyscy redaktorzy byli przeszkoleni w zakresie prawidłowego dodawania treści.

Oświadczenie sporządzono dnia 2021-01-14. Deklarację sporządzono na podstawie samooceny podmiotu publicznego

Na stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych.

 

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt.

Osoba odpowiedzialna: Katarzyna Prusik,

Adres poczty elektronicznej: kwatermistrz.szczytno@kwpsp.olsztyn.pl.

Numer telefonu: 47 7329 908 .

 

Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.

Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji w formach alternatywnych, na przykład odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisania zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji w formie alternatywnej, powinna także określić formę tej informacji.

Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie i nie później, niż w ciągu 7 dni. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące. Jeżeli zapewnienie dostępności nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.

W przypadku, gdy podmiot odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego dostępu do informacji, można złożyć skargę na takie działanie.

 

Skargi i odwołania

Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego. Skargę można przekazać listownie pocztą lub drogą elektroniczną:

  • komendant powiatowy PSP w Szczytnie, ul. Sobieszczańskiego 2, 12-100 Szczytno,
  • e-mail: sekretariat.szczytno@kwpsp.olsztyn.pl,
  • telefon: 47 7329 900.

Skargę można również zgłościć do Rzecznika Praw Obywatelskich.

 

Dostępność architektoniczna

Komenda Powiatowa Państwowej straży Pożarnej w Szczytnie ul. Sobieszczańskiego 2, 12-100 Szczytno

Teren komendy znajduje sie przy ul. Sobieszczańskiego 2, w Szczytnie gdzie również znajduje się główna brama wjazdowa dla pojazdów i osób pieszych (od strony Domu Pomocy Społecznej w Szczytnie).

Wejście główne do trzypiętrowego budynku znajduje się po prawej stronie od wjazdu do komendy za ostatnią bramą garażową. Teren na zewnątrz jest utwardzony kostką brukową z wyznaczonym miejscem do parkowania dla osób niepełnosprawnych. Przy wejściu głównym znajduje się domofon, przez który należy komunikować się z dyżurnym. Istnieje możliwość wejścia do budynku z psem asystującym. Pomieszczenia biurowe znajdują się na piętrze budynku, który nie posiada windy, ani innej możliwości dotarcia osoby z niepełnosprawnością ruchową. Budynek nie posiada toalety dostosowanej dla osób ze szczególnymi potrzebami.

Przy głównych drzwiach wejściowych do budynku znajduje się domofon. Petent oczekuje na otworzenie drzwi wejściowych przez podoficera dyżurnego, w przypadku problemów osoba z niepełnosprawnością od razu może otrzymać pomoc przy wejściu. Drzwi wejściowe są wystarczająco szerokie i nie utrudniają wjazdu osobie poruszającej się na wózku. Na ścianie w holu znajduje się duża tablica informacyjna. Na parterze istnieje możliwość alternatywnej obsługi petenta. W budynku komendy nie ma pętli indukcyjnych oraz systemów naprowadzających dźwiękowo osoby niewidome i słabowidzące.

W zakresie dostępności informacyjno-komunikacyjnej:

  • w sekretariacie i w każdym innym miejscu na parterze można skorzystać z tłumacza polskiego języka migowego (PJM) online. Usługa jest dostępna w godzinach pracy urzędu. Usługa jest bezpłatna dla osób głuchych.
  • zapewnienie na stronie internetowej informacji o zakresie działalności Komendy w postaci elektronicznego pliku zawierającego tekst odczytywalny maszynowo oraz informacji w tekście łatwym do czytania – https://www.gov.pl/web/kppsp-szczytno/dane-kontaktowe
  • zapewnienie komunikacji z Komendą na wniosek osoby ze szczególnymi potrzebami w formie określonej w tym wniosku - pracownik schodzi do klienta po zawiadomieniu przez osobę wnioskującą.

 

Materiały

Plan działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami
Plan​_działania​_na​_rzecz​_poprawy​_zapewnienia​_dostępności​_osobom​_ze​_szczególnymi​_potrzebami​_w​_Komendzie​_Powiatowej​_PSP​_w​_Szczytnie.pdf 0.36MB
Raport o stanie dostępności 02.03.2022 GUS
Raport​_o​_stanie​_dostępności​_02032022​_GUS.pdf 0.43MB
Informacja o braku dostępności
informacja​_o​_braku​_dostępności.pdf 0.20MB
Wniosek o zapewnienie dostępności
wniosek​_o​_zapewnienie​_dostepnosci.pdf 0.23MB
Wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej
wniosek-o-zapewnienie-dostepnosci-cyfrowej.pdf 0.37MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
22.04.2021 15:57 kpt. Łukasz Wróblewski
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Katarzyna Prusik
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Deklaracja dostępności 16.0 19.03.2024 15:08 Łukasz Wróblewski
Deklaracja dostępności 15.0 19.01.2023 08:40 st.kpt. Łukasz Wróblewski
Deklaracja dostępności 14.0 19.01.2023 08:40 st.kpt. Łukasz Wróblewski
Deklaracja dostępności 13.0 05.12.2022 10:25 st.kpt. Łukasz Wróblewski
Deklaracja dostępności 12.0 05.12.2022 10:23 st.kpt. Łukasz Wróblewski
Deklaracja dostępności 11.0 07.11.2022 14:41 st.kpt. Łukasz Wróblewski
Deklaracja dostępności 10.0 07.11.2022 14:39 st.kpt. Łukasz Wróblewski
Deklaracja dostępności 9.0 03.03.2022 11:33 st.kpt. Łukasz Wróblewski
Deklaracja dostępności 8.0 02.03.2022 15:19 st.kpt. Łukasz Wróblewski
Deklaracja dostępności 7.0 02.03.2022 15:17 st.kpt. Łukasz Wróblewski
Deklaracja dostępności 6.0 02.03.2022 15:16 st.kpt. Łukasz Wróblewski
Deklaracja dostępności 5.0 23.09.2021 13:58 st.kpt. Łukasz Wróblewski
Deklaracja dostępności 4.0 02.06.2021 14:18 kpt. Łukasz Wróblewski
Deklaracja dostępności 3.0 02.06.2021 13:36 kpt. Łukasz Wróblewski
Deklaracja dostępności 2.0 02.06.2021 13:29 kpt. Łukasz Wróblewski
Deklaracja dostępności 1.0 22.04.2021 15:57 kpt. Łukasz Wróblewski

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}