W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Sekcja kwatermistrzowsko-techniczna

Inspektor ds. kwatermistrzowskich

Katarzyna Prusik

tel. 47 7329 908

mail: kwatermistrz.szczytno@kwpsp.olsztyn.pl

Godziny urzędowania: 7.30 - 15.30

 

Stażysta ds. technicznych

po. st.str. mgr Agnieszka Siemieniuk

tel. 47 7329 907

mail: techniczny.szczytno@kwpsp.olsztyn.pl

Godziny urzędowania: 7.30 - 15.30

 

Inspektor ds. kwatermistrzowskich

 

tel. 89-622-54-43

mail: kwatermistrz.szczytno@kwpsp.olsztyn.pl

Godziny urzędowania: 7.30 - 15.30

Do zadań Sekcji kwatermistrzowsko-technicznej należy w szczególności:

  1. administrowanie oraz zapewnienie właściwego stanu technicznego użytkowanych obiektów, pomieszczeń i lokali mieszkalnych oraz terenów i urządzeń pozostających w dyspozycji Komendy, w stanie zapewniającym bezpieczne
    i higieniczne warunki służby i pracy,
  2. opracowywanie planu potrzeb i realizacja zadań w zakresie inwestycji, remontów
    i robót budowlano-instalacyjnych i wydatków rzeczowych, w tym także wyposażenia strażaków w odzież ochronną, specjalną, wyposażenie osobiste, środki ochrony indywidualnej,
  3. prowadzenie obsługi mieszkaniowej, mundurowej i socjalnej strażaków, pracowników cywilnych i emerytów i rencistów Komendy,
  4. dokonywanie zakupów i dostaw sprzętu, paliwa, materiałów, urządzeń i usług niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Komendy, ze szczególnym uwzględnieniem procedur wynikających z ustawy Prawo zamówień publicznych,
  5. zabezpieczenie logistyczne działań ratowniczych, ćwiczeń i szkoleń prowadzonych przez jednostki ochrony przeciwpożarowej na terenie miasta
    i powiatu oraz ich przygotowanie do działań w ramach odwodów operacyjnych,
  6. prowadzenie ewidencji ilościowo–wartościowej i ilościowej składników majątku Komendy,
  7. współpraca z komisją ds. likwidacji zbędnych rzeczowych składników majątku,
  8. likwidowanie zbędnych rzeczowych składników majątku,
  9. realizowanie zakupów, dostaw i robót budowlanych, współpraca z zespołem
    do spraw zakupów, powołanym zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz prowadzenie całości dokumentacji w zakresie zamówień,
  10. realizowanie prac dot. projektów związanych z pozyskiwaniem środków z funduszy strukturalnych i celowych Unii Europejskiej i z innych źródeł,
  11. systematyczne analizowanie potrzeb w zakresie sprzętu pożarniczego
    i ratowniczego, środków gaśniczych i neutralizatorów i ustalanie z komórką organizacyjną ds. operacyjno-szkoleniowych i dowódcą JRG priorytetów
    w tym zakresie,
  12. dostarczanie strażakom i pracownikom cywilnym niezbędnych środków higieny osobistej,
  13. dokonywanie bieżących zakupów części i materiałów, wykorzystywanych w ramach prowadzonych napraw budynków, sprzętu i urządzeń,
  14. nadzór nad inwentaryzacją składników majątku i jej rozliczenie,
  15. ewidencja oraz nadzór i konserwacja sprzętu obrony cywilnej,
  16. prowadzenie postępowań wyjaśniających, związanych ze szkodami w majątku Komendy,
  17. planowanie potrzeb materiałowo-technicznych,
  18. inicjowanie i podejmowanie działań na rzecz utrzymania gotowości operacyjno-technicznej samochodów oraz sprzętu silnikowego i specjalistycznego,
  19. prowadzenie spraw dotyczących ewidencji, rejestracji i okresowych przeglądów technicznych pojazdów, przyczep i sprzętu silnikowego i specjalistycznego,
  20. obsługa transportowa komórek organizacyjnych Komendy,
  21. prowadzenie gospodarki częściami zamiennymi, olejami i smarami,
  22. prowadzenie obsługi, rozliczeń i dokumentacji dotyczącej transportu samochodowego, nadzorowanie i analizowanie prawidłowości prowadzenia
    przez komórki organizacyjne dokumentacji samochodowej i sprzętu silnikowego,
  23. wykonywanie i organizowanie napraw oraz konserwacji samochodów, sprzętu silnikowego, specjalistycznego i innych urządzeń technicznych,
  24. wypracowywanie wymogów parametrów technicznych dla nowo zakupywanych samochodów pożarniczych i sprzętu pożarniczego,
  25. prowadzenie spraw z zakresu gospodarki magazynowej i magazynu głównego Komendy oraz ewidencji materiałów biurowych,
  26. ewidencjonowanie i rozliczanie kosztów rozmów telefonicznych w Komendzie.
  27. wykonywanie innych zadań, przewidzianych i zleconych do realizacji Sekcji
    przez przełożonych,

 

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
03.12.2020 19:17 kpt. Łukasz Wróblewski
Wytwarzający/ Odpowiadający:
kpt. Łukasz Wróblewski
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Sekcja kwatermistrzowsko-techniczna 11.0 09.05.2023 10:29 st.kpt. Łukasz Wróblewski
Sekcja kwatermistrzowsko-techniczna 10.0 09.05.2023 10:23 st.kpt. Łukasz Wróblewski
Sekcja kwatermistrzowsko-techniczna 9.0 09.05.2023 10:23 st.kpt. Łukasz Wróblewski
Sekcja kwatermistrzowsko-techniczna 8.0 03.01.2023 12:23 st.kpt. Łukasz Wróblewski
Sekcja kwatermistrzowsko-techniczna 7.0 05.12.2022 08:08 st.kpt. Łukasz Wróblewski
Sekcja kwatermistrzowsko-techniczna 6.0 02.09.2022 13:32 st.kpt. Łukasz Wróblewski
Sekcja kwatermistrzowsko-techniczna 5.0 05.07.2022 14:18 st.kpt. Łukasz Wróblewski
Sekcja kwatermistrzowsko-techniczna 4.0 06.06.2022 15:01 st.kpt. Łukasz Wróblewski
Sekcja kwatermistrzowsko-techniczna 3.0 06.08.2021 10:03 kpt. Łukasz Wróblewski
Sekcja kwatermistrzowsko-techniczna 2.0 06.05.2021 09:22 kpt. Łukasz Wróblewski
Skecja kwatermistrzowsko-techniczna 1.0 03.12.2020 19:17 kpt. Łukasz Wróblewski

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}