W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Sekcja organizacyjno-kadrowa

Kierownik sekcji

mgr Marta Sylwestrzak

tel. 47 7329 910

mail: kadry1.szczytno@kwpsp.olsztyn.pl

Godziny urzędowania: 7.30 - 15.30

 

Inspektor ds. organizacyjnych

Anna Lipka

tel. 47 7329 900

mail: sekretariat.szczytno@kwpsp.olsztyn.pl

Godziny urzędowania: 7.30 - 15.30

 

1. Do zadań Sekcji organizacyjno-kadrowej należy w szczególności:

  1.   realizowanie założeń polityki kadrowo - płacowej Komendanta,
  2. prowadzenie spraw osobowych strażaków i pracowników cywilnych oraz emerytów i rencistów Komendy,
  3. realizowanie zadań z zakresu profilaktyki zdrowotnej strażaków i pracowników cywilnych,
  4. nadzór nad szkoleniem i doskonaleniem zawodowym strażaków systemu codziennego oraz pracowników cywilnych,
  5. analizowanie stanu i poziomu kwalifikacji strażaków i pracowników cywilnych
    oraz realizowanie zadań z zakresu ich wyszkolenia, w tym zgłaszanie bezpośredniemu przełożonemu potrzeb szkoleniowych i dopilnowanie terminów szkoleń,
  6. przygotowywanie zakresów czynności dla kierujących komórkami organizacyjnymi,
  7. przygotowywanie wniosków i dokumentacji dotyczących awansów i wyróżnień,
  8. zapewnienie obsługi strażaków i pracowników cywilnych w zakresie spraw socjalno-bytowych,
  9. sporządzanie list płac dla strażaków i pracowników cywilnych Komendy,
  10. sporządzanie i kompletowanie dokumentacji emerytalno-rentowej strażaków
    i pracowników cywilnych,
  11. opracowywanie propozycji zmian struktur wewnątrzorganizacyjnych Komendy oraz bieżące analizowanie stanu przyznanych etatów,
  12. prowadzenie całości spraw z zakresu rekrutacji kandydatów do służby w PSP,
  13. ewidencjonowanie i rozliczanie czasu służby i pracy funkcjonariuszy i pracowników cywilnych codziennego rozkładu czasu służby i pracy na podstawie obowiązujących przepisów i wytycznych,

 

  1. nadzór nad prawidłowością prowadzenia zagadnień związanych z ewidencją
    i rozliczaniem czasu służby przez kierowników komórek organizacyjnych Komendy,
  2. prowadzenie archiwum Komendy i spraw związanych z archiwizacją, w tym udział w niszczeniu akt kategorii BC nie podlegających archiwizowaniu,
  3. realizowanie zadań z zakresu ubezpieczeń strażaków i pracowników cywilnych
    w instytucjach ubezpieczeniowych oraz ubezpieczeń zdrowotnych strażaków
    i pracowników,
  4. prowadzenie kancelarii ogólnej i sekretariatu Komendanta,
  5. opracowywanie regulaminów, wytycznych i procedur dotyczących służby i pracy
    w Komendzie,
  6. realizowanie zadań z zakresu planowania pracy Komendy,
  7. sporządzanie rocznych planów kontroli wewnętrznych komórek organizacyjnych, nadzór nad terminowością ich wykonywania przez osoby upoważnione
    oraz organizowanie systemu i koordynacji kontroli wewnętrznych,
  8. organizowanie odpraw służbowych, narad i konferencji z udziałem Komendanta,
  9. ewidencjonowanie decyzji, zarządzeń, rozkazów, instrukcji i wytycznych Komendanta,
  10. przygotowywanie zbiorczych analiz oraz wniosków z zakresu działania Komendy,
  11. organizowanie współpracy z terenowymi organami administracji publicznej, innymi instytucjami i jednostkami ochrony przeciwpożarowej,
  12. ewidencjonowanie, prowadzenie całości dokumentacji oraz nadzór nad trybem załatwiania skarg i wniosków i petycji,
  13. organizacja stosowania pieczęci i stempli w Komendzie oraz ich ewidencjonowanie,
  14. opracowywanie kroniki Komendy z materiałów przygotowanych i przekazanych przez komórki organizacyjne Komendy,
  15. koordynowanie i nadzór nad realizacją zadań prowadzenia spraw obiegu dokumentów i stosowania instrukcji kancelaryjnej w Komendzie,
  16.  wystawianie zaświadczeń o dochodach dla strażaków i pracowników cywilnych
    oraz wypełnianie innych dokumentów z tym związanych,
  17. organizowanie systemu i koordynacji kontroli wewnętrznej komórek organizacyjnych Komendy Powiatowej,
  18. wykonywanie innych zadań, przewidzianych i zleconych do realizacji Sekcji
    przez przełożonych,
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
03.12.2020 19:17 kpt. Łukasz Wróblewski
Wytwarzający/ Odpowiadający:
kpt. Łukasz Wróblewski
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Sekcja organizacyjno-kadrowa 4.0 09.05.2023 10:33 st.kpt. Łukasz Wróblewski
Sekcja organizacyjno-kadrowa 3.0 05.12.2022 08:09 st.kpt. Łukasz Wróblewski
Sekcja organizacyjno-kadrowa 2.0 04.03.2021 09:32 kpt. Łukasz Wróblewski
Sekcja organizacyjno-kadrowa 1.0 03.12.2020 19:17 kpt. Łukasz Wróblewski

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}