W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Koordynator do spraw dostępności

Koordynator ds. dostępności

mł. bryg. mgr inż. Adam Tobór

tel. 478 518 630

 

Zadania Koordynatora dostępności:

  1. Wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Komendę Powiatową PSP w Tarnowskich Górach,

  2. Przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, zgodnie z minimalnymi wymaganiami służącymi zapewnieniu dostępności, określonymi w art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U. z 2019 r. poz. 1696 z późn. zm.),

  3. Monitorowanie działalności Komendy Powiatowej PSP w zakresie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,

  4. Przedstawianie Komendantowi Powiatowemu PSP w Tarnowskich Górach bieżących informacji o podejmowanych działaniach z zakresu realizowanych zadań.

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
07.12.2020 15:59 Wojciech Poloczek
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Wojciech Poloczek
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Koordynator do spraw dostępności 3.0 09.12.2020 18:58 Wojciech Poloczek
Koordynator do spraw dostępności 2.0 09.12.2020 13:26 Wojciech Poloczek
Koordynator do spraw dostępności 1.0 07.12.2020 15:59 Wojciech Poloczek

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}