W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Skargi i wnioski

Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Wałczu, przyjmuje interesantów w sprawie skarg i wniosków:

  • w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30,
  • w poniedziałek od godziny 15:30 do 16:30, po uprzednim zgłoszeniu osobistym lub telefonicznym (nr tel. 67 258 9471) albo pocztowym w sekretariacie, celem wyznaczenia terminu przyjęcia.

Zachodniopomorski Komendant Wojewódzki Państwowej Straży Pożarnej działający jako organ drugiej instancji rozpatruje odwołania od decyzji oraz zażalenia na postanowienia wydane w pierwszej instancji przez Komendantów Powiatowych i Miejskich Państwowej Straży Pożarnej działających na terenie województwa zachodniopomorskiego.

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
10.12.2020 10:35 st. kpt. Zbigniew Węglewski
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Wydział Operacyjno Szkoleniowy
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Skargi i wnioski 4.0 22.01.2021 15:09 st. kpt. Zbigniew Węglewski
Skargi i wnioski 3.0 10.12.2020 12:13 st. kpt. Zbigniew Węglewski
Skargi i wnioski 2.0 10.12.2020 11:58 st. kpt. Zbigniew Węglewski
Skargi i wnioski 1.0 10.12.2020 10:35 st. kpt. Zbigniew Węglewski

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP