Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności Strona Internetowa KP PSP Wałcz
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Wałczu zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Strona Internetowa KP PSP Wałcz.
- Data publikacji strony internetowej: 2020-12-10
- Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2020-12-10
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Treści niedostępne
- filmy nie posiadają napisów dla osób głuchych
- część plików nie jest dostępnych cyfrowo
Wyłączenia
- mapy są wyłączone z obowiązku zapewniania dostępności
- filmy zostały opublikowane przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej
Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności
- Deklarację sporządzono dnia: 2020-12-10
- Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia: 2020-12-10
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
- Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Dariusz Lubianiec.
- E-mail: sekretariat.walcz@strazwalcz.pl
- Telefon: 67 258 94 71
Każdy ma prawo:
- zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać:
- dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
- wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
- wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Skargi i odwołania
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:
- Organ nadzorujący: Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Wałczu
- Adres: ul. Generała Władysława Andersa 20
78-600 Wałcz - E-mail: sekretariat.walcz@strazwalcz.pl
- Telefon: 67 258 94 71
Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
Budynek Komendy Powiatowej PSP w Wałczu pozwala na dostęp osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich do wejścia do budynku. Wyposażony jest w pochylnię przed budynkiem oraz miejsce parkingowe dla osoby niepełnosprawnej. Do budynku istnieje możliwość wejścia z psem asystującym. Brak jest możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego na miejscu lub online.
- Pierwsza publikacja:
- 04.12.2020 11:15 st. kpt. Zbigniew Węglewski
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Wydział Operacyjno - Szkoleniowy
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Deklaracja dostępności | 1.0 | 04.12.2020 11:15 st. kpt. Zbigniew Węglewski |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP