W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zadania w zakresie organizacji i kadr

Do zadań Samodzielnego stanowiska pracy ds. organizacji i kadr należy w szczególności:

W zakresie spraw organizacyjnych:

  1. realizowanie zadań z zakresu planowania pracy komendy powiatowej;
  2. organizowanie odpraw służbowych, narad i konferencji z udziałem komendanta powiatowego;
  3. opracowywanie i ewidencjonowanie zarządzeń, decyzji, rozkazów, instrukcji i wytycznych komendanta powiatowego;
  4. prowadzenie spraw obiegu dokumentów i instrukcji kancelaryjnej w komendzie powiatowej;
  5. organizowanie współpracy z terenowymi organami administracji publicznej, innymi instytucjami i jednostkami ochrony przeciwpożarowej;
  6. przygotowanie zbiorczych analiz oraz wniosków z zakresu działania komendy powiatowej;
  7. opracowywanie propozycji zmian struktur wewnątrz organizacyjnych komendy powiatowej oraz analizowanie stanu przyznanych etatów;
  8. organizowanie systemu i koordynacji kontroli wewnętrznej komórek organizacyjnych komendy powiatowej i jednostki ratowniczo – gaśniczej;
  9. realizowanie zadań z zakresu skarg i wniosków, prowadzenie ewidencji skarg i wniosków dla komendy powiatowej;
  10. prowadzenie kancelarii ogólnej i sekretariatu komendanta powiatowego.

W zakresie spraw kadrowych:

  1. ewidencjonowanie pieczęci i stempli w komendzie powiatowej;
  2. opracowywanie regulaminów, wytycznych i procedur dotyczących służby i pracy w komendzie powiatowej;
  3. realizowanie założeń polityki kadrowo - płacowej komendanta powiatowego;
  4. przygotowywanie zakresów czynności dla kierujących komórkami organizacyjnymi w komendzie powiatowej, w tym dowódcy jednostki ratowniczo – gaśniczej, a wobec pozostałych pracowników według propozycji przedłożonych przez kierowników komórek organizacyjnych;
  5. prowadzenie spraw osobowych strażaków i pracowników cywilnych oraz emerytów i rencistów komendy powiatowej;
  6. sporządzanie i kompletowanie dokumentacji emerytalno - rentowej strażaków i pracowników cywilnych komendy powiatowej;
  7. realizowanie zadań z zakresu profilaktyki zdrowotnej strażaków i pracowników cywilnych komendy powiatowej;
  8. analizowanie stanu i poziomu kwalifikacji strażaków i pracowników cywilnych oraz realizowanie zadań z zakresu wyszkolenia kwalifikacyjnego;
  9. zlecanie właściwym podmiotom zewnętrznym obsługę prawną komendy.

W zakresie spraw archiwum:

  1. prowadzenie archiwum komendy powiatowej i spraw związanych z archiwizacją dokumentów tj.  przyjmowania dokumentów do archiwum, udostępniania dokumentów i brakowania dokumentów.
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
18.12.2020 11:56 st. kpt. Zbigniew Węglewski
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Stanowisko ds. Organizacji i Kadr
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Zadania w zakresie organizacji i kadr 2.0 30.11.2021 14:45 st. kpt. Zbigniew Węglewski
Zadania w zakresie organizacji i kadr 1.0 18.12.2020 11:56 st. kpt. Zbigniew Węglewski

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}