W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Deklaracja dostępności

28.05.2025

Zdjęcie przedstawia symbole osób ze szczególnymi potrzebami

Deklaracja dostępności elektronicznej Komedny Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Wieliczce

Komedna Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Wieliczce zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. 

Deklaracja dostępności dotyczy strony internetowej Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Wieliczce.

  • Data publikacji strony internetowej: 2020-12-10
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2025-05-28

Stan dostępności cyfrowej

Strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.

Treści niedostępne

  • Zamieszczone na stronie informacje, w postaci artykułów lub załączników, nie są dostępne cyfrowo w całości, ponieważ nie są wykorzystywane do realizacji bieżących zadań.
  • Zamieszczone na stronie filmy nie posiadają napisów dla osób niesłyszących lub słabosłyszących, pochodzą z innych źródeł, mają tylko charakter promocyjny i nie są wykorzystywane do realizacji bieżących zadań.

Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności

  • Deklarację sporządzono dnia: 2020-12-10
  • Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia: 2025-05-28

Deklarację sporządziliśmy na podstawie przeglądu dokonanego przez koordynatora dostępności posługującego się powszechnie dostępnymi narzędziami  do automatycznego wykrywania niektórych błędów dostępności cyfrowej.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

  • Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: st. kpt. mgr inż. Paweł Ryńca.
  • E-mail: prynca@pspwieliczka.pl
  • Telefon: +48 47 8317741

Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.

  • zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.

Zgłaszając żądanie, należy podać:

  • imię i nazwisko,
  • dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
  • dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
  • opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.

Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.

Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki, poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.

Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.

Skargi i odwołania

Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:

  • Organ nadzorujący: Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Wieliczce
  • Adres: Adres: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Wieliczce
    ul. Powstania Styczniowego 6
    32-020 Wieliczka
  • E-mail: kppspwieliczka@malopolskie.straz.gov.pl
  • Telefon: +48 47 8317700

Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.

Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.

Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Dostępność architektoniczna

W przypadku pytań prosimy o kontakt z koordynatorem ds. dostępności architektonicznej st. kpt. Pawłem Ryńcą , adres e-mail: prynca@pspwieliczka.pl lub tel. 47 8317741.

Informacje dla osób z niepełnosprawnościami niezbędne do wejścia na teren Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Wieliczce przy ul. Powstania Styczniowego 6

Parking

Wjazd na parking od ul. Powstania Styczniowego odbywa się przez szlaban znajdujący się naprzeciwko bram garażowych. Po prawej stronie przygotowane jest jedno oznaczone miejsce parkingowe z przeznaczeniem dla osób niepełnosprawnych.

Wejście do budynku

Wejście na teren komendy odbywa się przez wejście główne zlokalizowane od strony ul. Powstania Styczniowego. Przy wejściu znajduje się wideodomofon.

Poruszanie się po obiekcie

Na parterze przy wejściu znajduje się winda umożliwiająca przemieszczanie się osób niepełnosprawnych po kondygnacjach.

Toaleta przystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych.

Toaleta znajduje się na parterze budynku.

Brak możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego.

Dostępność komunikacyjno-informacyjna

Jeżeli zapewnienie dostępności nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji. Koordynatorem ds. dostępności informacyjno-komunikacyjnej jest st. kpt. mgr inż. Paweł Ryńca, adres e-mail: prynca@pspwieliczka.pl lub tel. 47 8317741.

Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Wieliczce nie dysponuje przenośną pętlą indukcyjną umożliwiającą obsługę osób słabosłyszących.

Można skorzystać z tłumacza on-line przeznaczonego dla osób niesłyszących dostępnego na stronie internetowej Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Wieliczce. Usługa jest dostępna w godzinach pracy urzędu. Usługa tłumacza migowego bezpośrednio w budynku Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Wieliczce jest dostępna w godzinach pracy urzędu i jest bezpłatna. Należy złożyć wniosek o umówienie spotkania i zapewnienie usługi tłumacza, ze wskazaniem wybranej metody komunikowania się.

Materiały

Plan działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami na lata 2024-2025 r. w KP PSP w Wieliczce
Plan​_działania​_na​_rzecz​_poprawy​_zapewnienia​_dostępności​_osobom​_ze​_szczególnymi​_potrzebami​_na​_lata​_2024-2025​_r​_w​_KP​_PSP​_w​_Wieliczce​_.pdf 0.90MB
Raport o stanie dostępności podmiotu publicznego wg stanu na dzień 01.01.2025 r.
Raport​_o​_stanie​_dostępności​_podmiotu​_publicznego​_wg​_stanu​_na​_dzień​_01012025​_r​_.pdf 0.14MB
Raport o stanie zapewnienia dostępności podmiotu publicznego według stanu na dzień 01.01.2021
Raport​_o​_stanie​_zapewnienia​_dostępności​_podmiotu​_publicznego,​_stan​_w​_dniu​_01012021.pdf 0.10MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
25.11.2020 10:57 kpt. Marcin Musiał
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Sekcja ds. kwatermistrzowsko - techniczna
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Deklaracja dostępności 29.0 28.05.2025 10:45 st. kpt. Marcin Musiał
Deklaracja dostępności 28.0 28.05.2025 10:42 st. kpt. Marcin Musiał
Deklaracja dostępności 27.0 28.05.2025 10:29 st. kpt. Marcin Musiał
Deklaracja dostępności 26.0 28.05.2025 10:28 st. kpt. Marcin Musiał
Deklaracja dostępności 25.0 31.03.2025 08:16 kpt. Marcin Musiał
Deklaracja dostępności 24.0 13.05.2024 11:30 kpt. Marcin Musiał
Deklaracja dostępności 23.0 26.04.2024 12:21 kpt. Marcin Musiał
Deklaracja dostępności 22.0 17.04.2024 13:52 kpt. Marcin Musiał
Deklaracja dostępności 21.0 16.04.2024 14:13 kpt. Marcin Musiał
Deklaracja dostępności 20.0 16.04.2024 14:09 kpt. Marcin Musiał
Deklaracja dostępności 19.0 16.04.2024 14:09 kpt. Marcin Musiał
Deklaracja dostępności 18.0 16.04.2024 11:49 kpt. Marcin Musiał
Deklaracja dostępności 17.0 16.04.2024 11:48 kpt. Marcin Musiał
Deklaracja dostępności 16.0 23.11.2023 08:55 kpt. Marcin Musiał
Deklaracja dostępności 15.0 23.11.2023 08:54 kpt. Marcin Musiał
Deklaracja dostępności 14.0 23.11.2023 08:52 kpt. Marcin Musiał
Deklaracja dostępności 13.0 11.10.2023 10:14 kpt. Marcin Musiał
Deklaracja dostępności 12.0 24.05.2023 11:22 kpt. Marcin Musiał
Deklaracja dostępności 11.0 04.04.2022 12:19 kpt. Marcin Musiał
Deklaracja dostępności 10.0 01.04.2022 08:07 kpt. Marcin Musiał
Deklaracja dostępności 9.0 24.03.2022 10:47 kpt. Marcin Musiał
Deklaracja dostępności 8.0 09.12.2021 12:16 kpt. Marcin Musiał
Deklaracja dostępności 7.0 29.09.2021 10:32 kpt. Marcin Musiał
Deklaracja dostępności 6.0 16.09.2021 13:49 kpt. Marcin Musiał
Deklaracja dostępności 5.0 11.05.2021 08:51 kpt. Marcin Musiał
Deklaracja dostępności 4.0 23.03.2021 12:23 kpt. Marcin Musiał
Deklaracja dostępności 3.0 22.02.2021 12:31 kpt. Marcin Musiał
Deklaracja dostępności 2.0 22.02.2021 12:29 kpt. Marcin Musiał
Deklaracja dostępności 1.0 25.11.2020 10:57 kpt. Marcin Musiał

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}