Koordynator do spraw dostępności
Koordynator dostępności odpowiada między innymi za wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Komendę Powiatową Państwowej Straży Pożarnej w Wołominie oraz monitorowanie zapewnienia przez komendę dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami. Ponadto koordynator sporządza plan działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w Komendzie Powiatowej PSP w Wołominie. Z koordynatorem można kontaktować się w wyżej wymienionych sprawach.
Koordynator ds. dostępności – bryg. Marcin Żwirkowski,
- e-mail: operacyjna@pspwolomin.pl
- Telefon: 22 76 13 347
Każdy ma prawo:
- zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać:
- dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
- wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
- wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
- Pierwsza publikacja:
- 20.06.2025 14:04 bryg. Marcin Żwirkowski
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- bryg. Marcin Żwirkowski
| Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
|---|---|---|
| Koordynator do spraw dostępności | 1.0 | 20.06.2025 14:04 bryg. Marcin Żwirkowski |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP