W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zaświadczenia ze zdarzeń

13.08.2025

KOMENDA POWIATOWA
PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ
W WOŁOMINIE

 Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Wołominie informuje, że wypełniony wniosek dotyczący wydania zaświadczenia ze zdarzenia  wraz z dowodem wpłaty opłaty skarbowej dostarczyć:

  • osobiście w KP PSP Wołomin ul. Sasina 15 - Sekretariat KP PSP na I piętrze budynku,
  • listownie na adres: Komenda Powiatowa PSP w Wołominie ul. Sasina 15 05 - 200 Wołomin,
  • drogą elektroniczną poprzez platformę ePUAP:  /PSPWolomin/SkrytkaESP
  • drogą elektroniczną poprzez e-Doręczenia:  AE:PL-86336-98613-AFTDH-27

    Zgodnie z art. 63 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz.572) podania wniesione na adres poczty elektronicznej organu administracji publicznej pozostawia się bez rozpoznania.

Procedura uzyskania zaświadczenia znadjuje się w zakładce załatw sprawę, zaświdczenia ze zdarzeń lub na stronie https://www.gov.pl/web/kppsp-wolomin/zaswiadczenia-ze-zdarzen

{"register":{"columns":[]}}