W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Deklaracja-dostępności

Deklaracja dostępności Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Zakopanem

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Zakopanem zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Zakopanem.

  • Data publikacji strony internetowej: 2012-01-24
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2012-06-28

Status pod względem zgodności z ustawą

Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.

Treści niedostępne

  • W Komendzie Powiatowej PSP w nie ma możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego

Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności

  • Deklarację sporządzono dnia: 2020-01-10
  • Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia: 2022-03-29

Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

  • Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Adam Bendkowski.
  • E-mail: abendkowski_za@straz.krakow.pl
  • Telefon: 478317851

Każdy ma prawo:

  • zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.

Żądanie musi zawierać:

  • dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
  • wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
  • wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.

Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.

Skargi i odwołania

Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:

  • Organ nadzorujący: Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Zakopanem
  • Adres: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Zakopanem
    34-500 Zakopane, ul. Nowotarska 45
  • E-mail: kppspzakopane@straz.krakow.pl
  • Telefon: 478317801

Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Dostępność architektoniczna

Informacje dla osób z niepełnosprawnościami niezbędne do wejścia  na teren KP PSP w Zakopanem przy ul. Nowotarska 45

Parking – Na lewo, od wejścia do KP PSP znajduje się jedno oznaczone miejsce parkingowe z przeznaczeniem dla osób niepełnosprawnych.

Wejście do budynku – Podjazd zlokalizowany przy wejściu głównym gdzie znajduje się pomieszczenie podoficera dyżurnego.

Poruszanie się po obiekcie – Budynek nie posiada windy. Osoby niepełnosprawne mogą poruszać się jedynie po kondygnacji parterowej budynku. Jeżeli osoba niepełnosprawna nie może swobodnie przemieszczać się między kondygnacjami budynku, może załatwić sprawę w sekretariacie, który znajduje się na parterze budynku. Uprawniony funkcjonariusz zejdzie do sekretariatu i załatwi sprawę z osobą niepełnosprawną. 

Toaleta przystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych- Toaleta przystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych znajduje się na parterze budynku obok zwykłej toalety.

Materiały

Plan działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności
Plan​_działania​_na​_rzecz​_poprawy​_zapewnienia​_dostępności.pdf 1.10MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
24.11.2020 14:03 Katarzyna Szerment
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Sekcja ds. Organizacyjno-Kadrowych KP PSP Zakopane
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Deklaracja-dostępności 3.0 29.03.2022 14:59 st. str. Adam Bendkowski
Deklaracja-dostępności 2.0 28.09.2021 13:15 st. str. Adam Bendkowski
Deklaracja-dostępności 1.0 24.11.2020 14:03 Katarzyna Szerment

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}