W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Informacja dla osób z niepełnosprawnościami

28.09.2021

Informacja dla osób z niepełnosprawnościami

INFORMACJA DLA OSÓB NIESŁYSZĄCYCH LUB SŁABOSŁYSZĄCYCH 

Aby skutecznie komunikować się z Komendą Powiatową Państwowej Straży Pożarnej w Zakopanem osoby niesłyszące, lub słabo słyszące mogą:

1. złożyć WNIOSEK o umówienie spotkania i zapewnienie usługi tłumacza, ze wskazaniem wybranej metody komunikowania się: PJM (polski język migowy), SJM (system językowo-migowy) i SKOGN (sposób komunikowania się osób głuchoniewidomych). Kolejne kroki złożenia WNIOSKU:

  • Wypełnić formularz elektroniczny WNIOSKU lub pobrać WNIOSEK w postaci dokumentu „DOC”. 
  • Po wypełnieniu wersji „DOC” odesłać wybierając jedną z poniższych metod:
    • e-mail na adres kppspzakopane@straz.krakow.pl 
    • faksem na nr 18  202 09 15,
      WYSŁAĆ CO NAJMNIEJ NA 3 DNI ROBOCZE PRZED PLANOWANYM SPOTKANIEM.
    • listownie na adres:
      Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Zakoapnem, 34-500 Zakopane  ul. Nowotarska 45
      z dopiskiem na kopercie „WNIOSEK – usługa tłumacza”
      (termin spotkania – 3 dni liczone od dnia otrzymania listu)

2. załatwić sprawę przy pomocy osoby przybranej,
3. wysłać pismo na adres: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Zakopane, ul. Nowotarska 45, 34-500 Zakopane,
4. wysłać e-mail na adres: kppspzakopane@straz.krakow.pl,
5. wysłać pismo faksem na nr 18  202 09 12,
6. skontaktować się telefonicznie przy pomocy osoby trzeciej na numer telefonu: 47 831 78 51,

Wybierając formę komunikacji wymienioną w punkcie 2-6 należy podać następujące informacje:

  • imię i nazwisko osoby uprawnionej,
  • adres korespondencyjny wraz z kodem pocztowym,
  • sposób komunikowania się z osobą uprawnioną – wskazanie adresu e-mail, numeru telefonu, numer faksu,
  • przedmiot rozmowy w Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Zakopanem,
  • obecność osoby przybranej / potrzeba zapewnienie usługi tłumacza, ze wskazaniem wybranej metody komunikowania się PJM, SJM, SKOGN.

Materiały

Informacja dla osób z niepełnosprawnościami
Informacja​_dla​_osób​_z​_niepełnosprawnościami.pdf 0.10MB
KP PSP tekst łatwy do odczytania ETR
KP​_PSP​_-​_tekst​_łatwy​_do​_czytania​_(ETR).docx 1.04MB
KP PSP tekst odczytywany maszynowo
KP​_PSP​_-​_tekst​_odzczytywany​_maszynowo.docx 0.02MB
Wniosek o zapewnienie tłumacza w polskim języku migowym
Wniosek​_o​_zapewnienie​_tlumacza​_w​_polskim​_jezyku​_migowym.doc 0.03MB

Wideo

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
28.09.2021 10:41 st. str. Adam Bendkowski
Wytwarzający/ Odpowiadający:
KP PSP Zakopane
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Informacja dla osób z niepełnosprawnościami 2.0 29.03.2022 14:58 st. str. Adam Bendkowski
Informacja dla osób z niepełnosprawnościami 1.0 28.09.2021 10:41 st. str. Adam Bendkowski

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}