W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Informacja dla osób z niepełnosprawnościami

Informacja dla osób z niepełnosprawnościami

Zdjęcie przedstawia Ikony różnych stopni niepełnosprawności

INFORMACJA DLA OSÓB NIESŁYSZĄCYCH LUB SŁABOSŁYSZĄCYCH 

Aby skutecznie komunikować się z Komendą Powiatową Państwowej Straży Pożarnej w Zakopanem osoby niesłyszące, lub słabo słyszące mogą:

1. złożyć WNIOSEK o umówienie spotkania i zapewnienie usługi tłumacza, ze wskazaniem wybranej metody komunikowania się: PJM (polski język migowy), SJM (system językowo-migowy) i SKOGN (sposób komunikowania się osób głuchoniewidomych). Kolejne kroki złożenia WNIOSKU:

  • Wypełnić formularz elektroniczny WNIOSKU lub pobrać WNIOSEK w postaci dokumentu „DOC”. 
  • Po wypełnieniu wersji „DOC” odesłać wybierając jedną z poniższych metod:
    • e-mail na adres kppspzakopane@malopolskie.straz.gov.pl
    • faksem na nr 18 20 20 912,
      WYSŁAĆ CO NAJMNIEJ NA 3 DNI ROBOCZE PRZED PLANOWANYM SPOTKANIEM.
    • listownie na adres:
      Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Zakopanem, 34-500 Zakopane, ul. Nowotarska 45
      z dopiskiem na kopercie „WNIOSEK – usługa tłumacza”
      (termin spotkania – 3 dni liczone od dnia otrzymania listu)

2. załatwić sprawę przy pomocy osoby przybranej,
3. wysłać pismo na adres: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Zakopanem, ul. Nowotarska 45, 34-500 Zakopane,
4. wysłać e-mail na adres: kppspzakopane@malopolskie.straz.gov.pl
5. wysłać pismo faksem na nr 18 20 20 912,
6. skontaktować się telefonicznie przy pomocy osoby trzeciej na numer telefonu: 47 83 17 800,

Wybierając formę komunikacji wymienioną w punkcie 2-6 należy podać następujące informacje:

  • imię i nazwisko osoby uprawnionej,
  • adres korespondencyjny wraz z kodem pocztowym,
  • sposób komunikowania się z osobą uprawnioną – wskazanie adresu e-mail, numeru telefonu, numer faksu,
  • przedmiot rozmowy w Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Zakopanem,
  • obecność osoby przybranej / potrzeba zapewnienie usługi tłumacza, ze wskazaniem wybranej metody komunikowania się PJM, SJM, SKOGN.

Wytyczne zapewniania dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami w jednostkach organizacyjnych Państwowej Straży Pożarnej.

Materiały

Procedura wejścia z psem przewodnikiem
1-​_Procedura​_wejścia​_z​_psem​_przewodnikiem.pdf 2.18MB
Procedura zapewnienia dostępności w KP PSP
2-​_Procedura​_zapewniania​_dostepnosci​_KP.docx 0.02MB
Informacja dla osób z niepełnosprawnościami
3-​_Informacja​_dla​_osób​_z​_niepełnosprawnościami.docx 0.02MB
ETR tekst łatwy do czytania
4-​_KP​_PSP​_-​_tekst​_łatwy​_do​_czytania​_(ETR).docx 1.04MB
Czym zajmuje się KP PSP Zakopane tekst odczytywany maszynowo
5-​_KP​_PSP​_-​_tekst​_odzczytywany​_maszynowo.docx 0.02MB
Wniosek o zapewnienie dostępności w KP PSP Zakopane
6-​_Wniosek​_o​_zapewnienie​_dostępności.docx 0.02MB
Wniosek o zapewnienie tłumacza w języku migowym
7-Wniosek​_o​_​_zapewnienie​_​_tlumacz​_​_w​_​_polskim​_​_jezyku​_​_migowym.doc 0.03MB

Wideo

{"register":{"columns":[]}}