W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Informacja dla osób ze szczególnymi potrzebami

UWAGA!

W związku z trwającymi pracami budowlanymi na terenie Komendy Wojewódzkiej PSP w Gorzowie Wlkp. przy ul. Wyszyńskiego 64 informujemy, że w celu ułatwienia dostępu do obiektu dla osób ze szczególnymi potrzebami zalecamy wcześniejsze umówienie wizyty pod numerem telefonu: 95 73 38 304 lub na adres mailowy: sekretariat@straz.gorzow.pl.

Aby skutecznie komunikować się z Komendą Wojewódzką Państwowej Straży Pożarnej w Gorzowie Wlkp. osoby niesłyszące lub słabo słyszące mogą:

  1. złożyć WNIOSEK o umówienie spotkania i zapewnienie usługi tłumacza, ze wskazaniem wybranej metody komunikowania się: PJM (polski język migowy), SJM (system językowo-migowy) i SKOGN (sposób komunikowania się osób głuchoniewidomych).
  2. Kolejne kroki złożenia WNIOSKU:
  • Wypełnić formularz elektroniczny WNIOSKU lub pobrać WNIOSEK w postaci dokumentu „DOC”. 
  • Po wypełnieniu wersji „DOC” odesłać wybierając jedną z poniższych metod:
    • e-mail na adres sekretariat@straz.gorzow.pl 
    • WYSŁAĆ CO NAJMNIEJ NA 3 DNI ROBOCZE PRZED PLANOWANYM SPOTKANIEM.
    • listownie na adres:
      KW PSP w Gorzowie Wlkp.,  66-400 Gorzów Wlkp., ul. Wyszyńskiego 64
      z dopiskiem na kopercie „WNIOSEK – usługa tłumacza”
      (termin spotkania – 3 dni liczone od dnia otrzymania listu)
  1. załatwić sprawę przy pomocy osoby przybranej,
  2. skontaktować się telefonicznie przy pomocy osoby trzeciej na numer telefonu: 95 733 83 10 lub 95 733 83 04.

Wybierając formę komunikacji wymienioną w punkcie 3-4 należy podać następujące informacje:

  • imię i nazwisko osoby uprawnionej,
  • adres korespondencyjny wraz z kodem pocztowym,
  • sposób komunikowania się z osobą uprawnioną – wskazanie adresu e-mail lub numeru telefonu.
  • przedmiot rozmowy w Komendzie Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Gorzowie Wlkp.,
  • obecność osoby przybranej / potrzeba zapewnienie usługi tłumacza, ze wskazaniem wybranej metody komunikowania się PJM, SJM, SKOGN.

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2, art. 14 ust. 1 i 2 ogólnego Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE RODO, prosimy o zapoznanie się z KLAUZULĄ INFORMACYJNĄ.

Materiały

Wytyczne zapewniania dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami w jednostkach organizacyjnych PSP
Wytyczne​_zapewniania​_dostępności​_dla​_osób​_ze​_szczególnymi​_potrzebami​_w​_jednostkach​_organizacyjnych​_PSP.pdf 0.66MB
Klauzula informacyjna zapewnienie dostępności
Klauzula​_informacyjna​_zapewnienie​_dostępności.docx 0.02MB
Wzór wniosku o zapewnienie tłumacza
Wzór​_wniosku​_o​_zapewnienie​_tłumacza.docx 0.03MB
Informacja o podmiocie dla osób niesłyszących lub słabosłyszących w publikowanych filmach z udziałem tłumacza migowego na przykładzie województw łódzkiego i dolnośląskiego
Informacja​_o​_podmiocie​_dla​_osób​_niesłyszących​_lub​_słabosłyszących​_w​_publikowanych​_filmach​_z​_udziałem​_tłumacza​_migowego​_na​_przykładzie​_województw​_łódzkiego​_i​_dolnośląskiego.docx 0.02MB
Ogólne standardy przygotowania tekstów ETR
Ogólne​_standardy​_przygotowania​_tekstów​_ETR.docx 0.02MB
Wzór wniosku o zapewnienie dostępności
Wzór​_wniosku​_o​_zapewnienie​_dostępności.docx 0.02MB
Procedura dotycząca zapewniania dostępności
Procedura​_dotycząca​_zapewniania​_dostępności.docx 0.02MB
Wzór żądania zapewnienia dostępności cyfrowej
Wzór​_żądania​_zapewnienia​_dostępności​_cyfrowej.docx 0.02MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
22.09.2023 12:41 Krzysztof Pietrucki
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Wydział Bezpieczeństwa Informacji
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Informacja dla osób ze szczególnymi potrzebami 5.0 07.11.2023 08:39 Krzysztof Pietrucki
Informacja dla osób ze szczególnymi potrzebami 4.0 07.11.2023 08:36 Krzysztof Pietrucki
Informacja dla osób ze szczególnymi potrzebami 3.0 22.09.2023 13:02 Krzysztof Pietrucki
Informacja dla osób ze szczególnymi potrzebami 2.0 22.09.2023 12:46 Krzysztof Pietrucki
Informacja dla osób ze szczególnymi potrzebami 1.0 22.09.2023 12:33 Krzysztof Pietrucki
Informacja dla osób ze szczególnymi potrzebami 1.0 22.09.2023 12:41 Krzysztof Pietrucki
Informacja dla osób ze szczególnymi potrzebami 1.0 22.09.2023 12:41 Krzysztof Pietrucki

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}