W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Koordynator do spraw dostępności

Łódzki Komendant Wojewódzki Państwowej Straży Pożarnej w Łodzi, w związku realizacją obowiązków nałożonych ustawą z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom
ze szczególnymi potrzebami (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 1062, ze zm.), wyznaczył do pełnienia funkcji koordynatora do spraw dostępności w Komendzie Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Łodzi Pana bryg. Marcina Trojanowskiego.
Do zadań koordynatora do spraw dostępności należy w szczególności:

  • wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Komendę, 
  • przygotowanie i koordynacja wdrożenia przez Komendę planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, zgodnie z wymaganiami określonymi w art. 6 ustawy,
  • monitorowanie działalności Komendy w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.


Dane kontaktowe:
Koordynator do spraw dostępności w Komendzie Wojewódzkiej  Państwowej Straży Pożarnej w Łodzi – bryg. Marcin Trojanowski
e-mail: m.trojanowski@lodzkie.straz.gov.pl
tel. 42 63 15 330

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
07.12.2020 09:42 Jędrzej Pawlak
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Koordynator ds. dostępności
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Koordynator do spraw dostępności 4.0 03.04.2023 06:58 Jędrzej Pawlak
Koordynator do spraw dostępności 3.0 23.08.2022 07:49 Michał Świtacz
Koordynator do spraw dostępności 2.0 12.08.2021 11:06 Jędrzej Pawlak
Koordynator ds. dostępności 1.0 07.12.2020 09:42 Jędrzej Pawlak

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}