W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Archiwa

W biurze Nadleśnictwa Augustów funkcjonuje archiwum zakładowe w oparciu o Zarządzenie nr 66 Dyrektora Generalnego z dnia 12 listopada 2014 r. w sprawie wprowadzenia Instrukcji kancelaryjnej, rzeczowego wykazu akt, oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych i składnic akt w Państwowym Gospodarstwie Leśnym Lasy Państwowe, w związku z art. 6 ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym.

W archiwum gromadzone są dokumenty tworzone w biurze Nadleśnictwa Augustów, podlegające archiwizacji tj.:

    materiały archiwalne Kat. A  posiadające wartość historyczną,
    dokumentacja niearchiwalna Kat. B,
    dokumentacja niearchiwalna Kat. BE tj. dokumentacja, która po upływie obowiązującego okresu przechowywania podlega ekspertyzie.  

Zawartość archiwum ujęta w stosowanych ewidencjach.

 Dokumenty z archiwum udostępniane są na wniosek, z zastrzeżeniem ograniczeń wynikających z obowiązujących przepisów.

Archiwalna strona BIP Nadleśnictwa Augustów

 

 

Materiały

Wniosek o udostępnienie informacji
wniosek​_o​_udostepnienie​_informacji.pdf 0.11MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
10.08.2021 11:59 Marek Węgrzynowicz
Wytwarzający/ Odpowiadający:
M. Węgrzynowicz
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Archiwa 1.0 10.08.2021 11:59 Marek Węgrzynowicz

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}