W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Wycieczka do Pragi

29.10.2022

W dniach 24-26 października, uczniowie z różnych klas, wzięli udział w trzydniowej wycieczce Wrocław - Praga - Zamek Książ.

Pierwszego dnia zwiedzaliśmy Wrocław. Uczniowie poznali historię miasta, zobaczyli Plac Solny, Kościół św. Elżbiety, Rynek, Ratusz, Pręgierz oraz Ostrów Tumski będący sercem miasta z perłą architektury sakralnej – katedrą św. Jana Chrzciciela.
Nie zabrakło również poszukiwań licznych krasnali, czających się na każdym rogu. Dzień został zwieńczony krótkim, wieczornym spacerem do Świątyni Wang w Karpaczu, który stał się bazą wypadową na pozostałe dni wycieczki.

Drugiego dnia udaliśmy się do jednej z najpiękniejszych stolic w Europie – do Pragi na długi spacer, podczas którego zobaczyliśmy m. in. Hradczany, Zamek Królewski, Katedrę św. Wita, Most Karola, Rynek Starego Miasta oraz Kościół Marii Panny przed Tynem.
Powrót do Karpacza upłynął bardzo śpiewająco.

Ostatniego dnia odwiedziliśmy przepiękny Zamek Książ – największy zamek na Dolnym Śląsku. Oglądaliśmy jego przestronne komnaty, słuchając o długiej i burzliwej historii tego miejsca. Zobaczyliśmy również Stado Ogierów Książ oraz Palmiarnię.

Wszystkim organizatorom, opiekunom oraz uczestnikom wycieczki dziękujemy za wspaniały, wspólnie spędzony czas!