Ogłoszenie z przeprowadzenia I etapu konkursu na stanowisko asystenta prokuratora w Prokuraturze Rejonowej w Krośnie
19.09.2025
3034-4.1111.5.2025
Ogłoszenie z przeprowadzenia I etapu konkursu na stanowisko asystenta prokuratora w Prokuraturze Rejonowej w Krośnie
Powołana Zarządzeniem Nr 60/2025 Prokuratora Okręgowego w Krośnie z dnia 12 września 2025r. Komisja Konkursowa do przeprowadzenia konkursu na stanowisko asystenta prokuratora w Prokuraturze Rejonowej w Krośnie w wymiarze 1 etatu, dokonała w dniu 19 września 2025r. wstępnej selekcji zgłoszeń kandydatów pod kątem spełnienia przez nich wymogów formalnych.
Na konkurs wpłynęło 15 zgłoszeń. Wymagane dokumenty i oświadczenia złożyło 13 osób.
Przewodniczący Komisji informuje, że do II etapu konkursu zakwalifikowały się następujące osoby:
- Biłas Justyna
- Chrząszcz – Rychlicka Katarzyna
- Jaracz Agnieszka
- Kiełbasa Andrzej
- Kij Maria
- Kozubal Krzysztof
- Kubit Dominika
- Młocek Natalia
- Mróz Krzysztof
- Pec – Kurdoń Patrycja
- Skuba Maciej
- Uram – Wilk Aneta
- Żywiec Marcin
II etap konkursu polegający na praktycznym sprawdzeniu umiejętności kandydatów odbędzie się w dniu 9 października 2025r. (czwartek) o godz. 10:00 w siedzibie Prokuratury Okręgowej w Krośnie ul. Czajkowskiego 51 w sali 107.
Osoby przystępujące do II etapu konkursu powinny posiadać dowód tożsamości.
Wyniki II etapu konkursu zostaną zamieszczone na stronie internetowej Prokuratury Okręgowej w Krośnie do dnia 10 października 2025r.
Przewodniczący Komisji
Prokurator Prokuratury Okręgowej
Piotr Mazan
- Pierwsza publikacja:
- 19.09.2025 13:55 Piotr Zarych
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Piotr Mazan
| Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
|---|---|---|
| Ogłoszenie z przeprowadzenia I etapu konkursu na stanowisko asystenta prokuratora w Prokuraturze Rejonowej w Krośnie | 2.0 | 19.09.2025 14:07 Piotr Zarych |
| Ogłoszenie z przeprowadzenia I etapu konkursu na stanowisko asystenta prokuratora w Prokuraturze Rejonowej w Krośnie | 1.0 | 19.09.2025 13:55 Piotr Zarych |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP