W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zapytanie ofertowe: adaptacja i remont pomieszczeń w budynku Prokuratury Regionalnej w Łodzi

03.10.2023

2006-7.223.12.2023

               

Zapytanie ofertowe

 

Dotyczy: Przebudowy pomieszczeń piwnicznych na potrzeby pomieszczenia dla kierowców oraz pomieszczenia archiwum zakładowego w budynku siedziby Prokuratury Regionalnej w Łodzi, ul. Piotrkowska 151.

 

Mając na uwadze dbałość o posiadaną nieruchomość uprzejmie proszę o złożenie oferty handlowej na ww. usługę w oparciu o załączony projekt architektoniczno budowlany, dokumentację techniczną oraz kosztorys ofertowy.

 

Wszystkie ww. prace muszą zostać wykonane zgodnie z projektem zatwierdzonym przez Konserwatora Zabytków (budynek znajduje się w rejestrze Konserwatora Zabytków)

 

Zamawiający załącza do zapytania następujące dokumenty:

  1. Projekt Architektoniczno - Budowlany przebudowy
  2. Kosztorys ofertowy
  3. Rysunki techniczne

 

Dokumentacja załączona do zapytania stanowi tylko i wyłącznie element informacyjno-pomocniczy dla Wykonawcy w sensie wymiarów, technologii czy wielkości i nie może być podstawą do dochodzenia zwrotu dodatkowych kosztów z tytułu robót, których Oferent nie przewidział na etapie składania przedmiotowej oferty.

 

Oferta powinna uwzględniać wszelkie koszty związane z przedmiotem zamówienia. Kryterium wyboru oferty będzie cena. Oferent, który zostanie wybrany komisyjnie do realizacji zlecenia powinien posiadać aktualne ubezpieczenie firmowe na okres, w którym będzie realizowane zlecenie na kwotę min. 300 000,00 zł.

Postepowanie ofertowe może zostać unieważnione bez podania przyczyny.

 

Oferta powinna zostać przedstawiona po dokonaniu wizji lokalnej ww. nieruchomości po uprzednim umówieniu terminu wizyty.

 

Ofertę proszę przesłać na adres e-mail: budzet.rpldz@prokuratura.gov.pl do dnia 6 października 2023 roku. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (42) 664-92-51
lub 790 633 921

 

Wartość oferty netto

 

Wartość podatku VAT 23%

 

Wartość oferty brutto

 

Ważność oferty

 

Termin i czas realizacji oferty

 

Gwarancja

 

Wszystkie materiały oraz sprzęt po stronie Wykonawcy

 

Oferenci są zobowiązani do Zachowania w tajemnicy wszelkich informacji dotyczących Zamawiającego pozyskanych w związku z koniecznością przedstawieniem przedmiotowej oferty, z wyłączeniem okoliczności uzyskania pisemnej zgody Zamawiającego  na ujawnienie  informacji lub gdy ujawnienie informacji wymagane jest przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa.

Materiały

1​_SYTUACJA
1​_SYTUACJA.pdf 0.35MB
2​_RZUT​_INWENTARYZACJA
2​_RZUT​_INWENTARYZACJA.pdf 0.11MB
3​_PRZEKRÓJ​_AA​_DETAL​_FOSY​_PODOKIENNEJ​_INWENTARYZACJA
3​_PRZEKRÓJ​_AA​_DETAL​_FOSY​_PODOKIENNEJ​_INWENTARYZACJA.pdf 0.11MB
4​_RZUT​_STAN​_PROJEKTOWANY
4​_RZUT​_STAN​_PROJEKTOWANY.pdf 0.16MB
5​_PRZEKRÓJ​_AA​_DETAL​_FOSY​_PODOKIENNEJ​_STAN​_PROJEKTOWANY
5​_PRZEKRÓJ​_AA​_DETAL​_FOSY​_PODOKIENNEJ​_STAN​_PROJEKTOWANY.pdf 0.14MB
6​_PROJEKTOWANA​_KRATA​_ARCHIWUM
6​_PROJEKTOWANA​_KRATA​_ARCHIWUM.pdf 0.07MB
kosztorys​_ofertowy
kosztorys​_ofertowy.xlsx 0.02MB
Oświadczenie​_Ukraina
Oświadczenie​_Ukraina.docx 0.02MB
PROJEKT​_PRZEBUDOWY​_PIWNIC​_OPIS​_PAB
PROJEKT​_PRZEBUDOWY​_PIWNIC​_OPIS​_PAB.doc 0.11MB
Przedmiar​_elektryka
Przedmiar​_elektryka.pdf 0.13MB
Przedmiar​_inst​_wod-kan
Przedmiar​_inst​_wod-kan.pdf 0.05MB
Przedmiar​_prace​_remontowe
Przedmiar​_prace​_remontowe.pdf 0.12MB
{"register":{"columns":[]}}