W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Administracja

» ADMINISTRACJA SZKOLNA

Fryderyk Wilczyński - Sekretarz Szkoły
e-mail: sekretarz@psmnowysacz.pl

Agnieszka Górecka - p. o. Głównej Księgowej
e-mail: ksiegowosc@psmnowysacz.pl

Beata Włodarczyk - Samodzielny referent ds. płacowych
e-mail: finanse@psmnowysacz.pl

Elżbieta Seruga - Referent
e-mail: eseruga@pmsnowysacz.pl

Iryna Antoniuk - Referent
email: iantoniuk@psmnowysacz.pl

Roman Wiśniak - Samodzielny referent ds. kadrowych i socjalnych
e-mail: kadry@psmnowysacz.pl

Alicja Baran - Samodzielny referent ds. uczniowskich, Kasjer
e-mail: sekretariat@psmnowysacz.pl

Ewa Kuzak - Referent ds. administracyjnych, Inspektor ochrony danych osobowych
e-mail: administracja@psmnowysacz.pl , iodo@psmnowysacz.pl

Anna Migacz - Referent ds. gospodarczych
e-mail: amigacz@psmnowysacz.pl

Małgorzata Bińczycka - Referent ds. uczniowskich i gospodarczych (filia w Krynicy-Zdroju)
e-mail: krynica@psmnowysacz.pl
 

» OBSŁUGA

Stanisław OlszowskiRobert Mężyk, Wojciech Dusza, Józef Olszowski, Danuta BochenekMonika Hajduk, Maria JaskulskaBarbara Madoń (filia w Krynicy-Zdroju), Tadeusz Motyka (filia w Krynicy-Zdroju), Andrzej Zieliński (filia w Szalowej), Magdalena Zarzyńska (Internat), Filip Zawisza 

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
27.04.2022 14:07 Roman Wiśniak
Wytwarzający/ Odpowiadający:
PSM I i II st. im. F. Chopina w Nowym Sączu
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Administracja 6.0 14.03.2025 13:34 Roman Wiśniak
Administracja 5.0 14.03.2025 13:33 Roman Wiśniak
Administracja 4.0 17.10.2024 14:52 Roman Wiśniak
Administracja 3.0 19.09.2023 12:41 Roman Wiśniak
Administracja 2.0 29.04.2022 15:34 Roman Wiśniak
Administracja 1.0 27.04.2022 14:07 Roman Wiśniak

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}