W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Dostęp do informacji publicznej

Podstawowe informacje o działalności PSM I stopnia im. W.Kilara w Olkuszu są zamieszczone w serwisie informacyjnym szkoły oraz w Biuletynie Informacji Publicznej.

Zgodnie z przepisami ustawy o dostępie do informacji publicznej informacja publiczna, która nie została udostępniona w Biuletynie Informacji Publicznej lub centralnym repozytorium, jest udostępniana na wniosek

Wypełniony wniosek można przesłać:

  • pocztą elektroniczną na adres: sekretariat@psmolkusz.pl
  • listownie na adres:
    PSM I stopnia im. W. Kilara w Olkuszu
    ul. Francesco Nullo 6
    32-300 Olkusz
  • za pośrednictwem Elektronicznej Skrzynki Podawczej ePUAP: /PSM_Olkusz_1007s/skrytka

Materiały

wniosek o udostepnienie informacji publicznej
wniosek​_o​_udostepnienie​_informacji​_publicznej.pdf 0.17MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
09.01.2023 19:24 Bartłomiej Szczepański
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Kamil Gumiela
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Dostęp do informacji publicznej 1.0 09.01.2023 19:24 Bartłomiej Szczepański

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}