W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Wymiana stolarki drzwiowej

Status zamówienia: zakończone

Numer zamówienia: KP.26.1.2025

Data rozpoczęcia: 07.03.2025

Data zakończenia: 29.03.2025

Jednostka publikująca: Państwowa Szkoła Muzyczna I st. Jestem. B. Zielińskiego w Wągrowcu

Rodzaj: zapytanie ofertowe

Tryb: zapytanie o cena

Materiały

Zapytanie Ofertowe 2025
Zapytanie​_Ofertowe.pdf 0.86MB
Zgoda na przetwarzanie danych osobowych
Zgoda​_na​_przetwarzanie​_danych​_osobowych.docx 0.03MB
Formularz ofertowy
Formularz​_ofertowy.docx 0.01MB
Oświadczenie wykonawcy
Oświadczenie​_Wykonawcy.pdf 0.26MB
Klauzula Rodo
Klauzula​_RODO.docx 0.05MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
07.03.2025 09:29 Marek Rybarczyk
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Marek Rybarczyk
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Wymiana stolarki drzwiowej 5.0 23.04.2025 13:12 Marek Rybarczyk
Wymiana stolarki drzwiowej 4.0 08.03.2025 10:28 Marek Rybarczyk
Wymiana stolarki drzwiowej 3.0 07.03.2025 09:38 Marek Rybarczyk
Wymiana stolarki drzwiowej 2.0 07.03.2025 09:31 Marek Rybarczyk
Wymiana stolarki drzwiowej 1.0 07.03.2025 09:29 Marek Rybarczyk

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}