W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Skargi i Wnioski

1. Podstawa prawna:

  • Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. z 2023 r. poz. 775 ze zm.) o Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz. U. z 2002 r., Nr 5, poz. 46).

2. Przyjmowanie obywateli w sprawie skarg i wniosków:

Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Drawsku Pomorskim lub wyznaczony zastępca przyjmuje interesantów w sprawie skarg i wniosków we wtorki w godz. 15.00-16.00 i czwartki w godz. 10.00-11.00

3. Przedmiotem skargi może być w szczególności zaniedbanie lub nienależyte wykonywanie zadań przez właściwe organy albo przez ich pracowników, naruszenie praworządności lub interesów skarżących, a także przewlekłe lub biurokratyczne załatwianie spraw.

Przedmiotem wniosku mogą być w szczególności sprawy ulepszenia organizacji, wzmocnienia praworządności, usprawnienia pracy i zapobiegania nadużyciom, ochrony własności, lepszego zaspokajania potrzeb ludności.

Skargi i wnioski można składać w interesie własnym, innych osób, a także w interesie publicznym.

Materiały

Skargi i wnioski
skargi​_i​_wnioski.pdf 0.40MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
26.03.2021 12:36 Michał Czemborowicz
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Aleksandra Orlińska
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Skargi i Wnioski 3.0 21.06.2023 12:00 Michał Czemborowicz
Skargi i Wnioski 2.0 21.06.2023 11:58 Michał Czemborowicz
Skargi i Wnioski 1.0 26.03.2021 12:36 Michał Czemborowicz

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}