W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Samodzielne Stanowisko ds. Obsługi Informatycznej

Dane

Samodzielne Stanowisko ds. Obsługi Informatycznej

Zgodnie z Regulaminem Organizacyjnym bezpośrednio podlega Dyrektorowi PSSE w Głogowie

Zadania

  • nadzorowanie sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz funkcjonowania sieci komputerowej Powiatowej Stacji,
  • wykonywanie konserwacji sprzętu komputerowego,
  • prowadzenie dokumentacji związanej z komputeryzacją Powiatowej Stacji,
  • prowadzenie ewidencji sprzętu komputerowego oraz oprogramowania Powiatowej Stacji,
  • nadzorowanie przetwarzania danych osobowych w systemie informatycznym zgodnie z Polityką Bezpieczeństwa przetwarzania danych osobowych,
  • nadzorowanie funkcjonowania strony BIP,
  • nadzorowanie bezpieczeństwa danych i systemów informatycznych zgodnie z instrukcją obowiązującą w Powiatowej Stacji.
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
19.10.2021 13:01 Piotr Szymczak
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Administrator
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Samodzielne Stanowisko ds. Obsługi Informatycznej 2.0 14.06.2022 07:01 pszymczak
Samodzielne Stanowisko ds. Obsługi Informatycznej 1.0 19.10.2021 13:01 Piotr Szymczak

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}