W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Samodzielne Stanowisko Pracy ds. Pracowniczych

DANE

Samodzielne stanowisko do spraw pracowniczych

kadry.psse.glogow@sanepid.gov.pl

ZADANIA:

  • realizowanie polityki kadrowej;
  • prowadzenie wymaganej dokumentacji kadrowej;
  • kontrola prawidłowości dokumentacji kadrowej;
  • prognozowanie, planowanie i bilansowanie potrzeb kadrowych;
  • prowadzenie obsługi spraw osobowych pracowników oraz informowanie o prawach   i obowiązkach pracowniczych,
  • prowadzenie oraz nadzór nad prawidłowym przebiegiem procesu rekrutacji;
  • prowadzenie całości spraw związanych z nawiązaniem i rozwiązaniem stosunku pracy, przebiegiem zatrudnienia pracowników Powiatowej Stacji,
  • współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w Głogowie oraz innymi urzędami  w zakresie zatrudniania,
  • prowadzenie rejestru archiwizowanych akt osobowych,
  • kontrola przestrzegania dyscypliny pracy i zasad etyki zawodowej,
  • przygotowywanie dokumentów wymaganych przez ZUS związanych z przejściem pracowników na emeryturę, rentę,
  • koordynowanie spraw związanych z działalnością antykorupcyjną,

 

Zgodnie z Regulaminem Organizacyjnym bezpośrednio podlega Dyrektorowi PSSE w Głogowie

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
18.03.2024 16:10 Piotr Szymczak
Wytwarzający/ Odpowiadający:
psseglogow
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Samodzielne Stanowisko Pracy ds. Pracowniczych 2.0 10.04.2024 12:20 Piotr Szymczak
Samodzielne Stanowisko Pracy ds. Pracowniczych 1.0 18.03.2024 16:10 Piotr Szymczak

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}