W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Sekcja Administracyjno Gospodarcza

DANE

Sekcja Administracyjno- Gospodarcza

Sekretariat - sekretariat.psse.glogow@sanepid.gov.pl

Administracja – adm.psse.glogow@sanepid.gov.pl

 

EPUAP - http://epuap.gov.pl skrytka odbiorcza /psseglogow/skrytka
 

ZADANIA

  • obsługa sekretariatu,
  • prowadzenie całości spraw związanych z gospodarką nieruchomościami Powiatowej Stacji,
  •  dbałość o właściwy stan sanitarny, porządkowy, techniczny pomieszczeń i posesji Powiatowej Stacji,
  •  prowadzenie ewidencji środków trwałych i przedmiotów nietrwałych oraz dokonywanie kasacji i fizycznej likwidacji,
  •  prowadzenie kasy dochodów budżetowych oraz wydatków budżetowych,
  •  gospodarowanie środkiem transportu, zapewnienie transportu samochodowego

      na potrzeby komórek organizacyjnych Powiatowej Stacji,

  •  realizowanie procedur o udzielanie zamówień publicznych na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych,
  • realizacja zamówień publicznych wyłączonych ze stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 r.  Prawo zamówień publicznych,

     

  •  sporządzanie umów dotyczących zamówień publicznych realizowanych  na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych jak i wyłączonych  ze stosowania ustawy,
  •  prowadzenie rejestru zawartych umów,
  • zaopatrywanie komórek organizacyjnych w niezbędne materiały i aparaturę,
  •  opracowywanie projektu Regulaminu oraz zmian do Regulaminu,
  •  opracowywanie projektu Statutu oraz zmian do Statutu.

 

Zgodnie z Regulaminem Organizacyjnym bezpośrednio podlega Dyrektorowi PSSE w Głogowie

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
18.03.2024 16:03 Piotr Szymczak
Wytwarzający/ Odpowiadający:
psseglogow
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Sekcja Administracyjno Gospodarcza 3.0 10.04.2024 12:16 Piotr Szymczak
Sekcja Administracyjno Gospodarcza 2.0 10.04.2024 12:16 Piotr Szymczak
Sekcja Administracyjno Gospodarcza 1.0 18.03.2024 16:03 Piotr Szymczak

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}