W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Dostęp do informacji publicznej

16.10.2024

Informacja dotycząca sposobu dostępu do informacji publicznych będących w posiadaniu Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Lidzbarku Warmińskim i nieudostępnionych w BIP (na mocy art. 8 ust. 4 ustawy o dostępie do informacji publicznej).

 

Zgodnie z art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 902) „informacja publiczna, która nie została udostępniona w Biuletynie Informacji Publicznej lub portalu danych, jest udostępniana na wniosek”.

 

Sposób złożenia wniosku o dostęp do informacji publicznej:

Wniosek o dostęp do informacji publicznej dotyczący działalności Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Lidzbarku Warmińskim należy przesłać jednym z wymienionych sposobów:

Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna

w Lidzbarku Warmińskim

ul. Orła Białego 6

11-100 Lidzbark Warmiński

Termin i sposób udostępniania informacji publicznej:

W związku z art. 13 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 902), udostępnianie informacji następuje w terminie 14 dni od dnia złożenia wniosku. Jeżeli informacja nie może zostać udostępniona w danym terminie, zgodnie z art. 13 ust. 2 wyżej wymienionej ustawy, Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Lidzbarku Warmińskim jest zobowiązana powiadomić o tym wnioskującego podając powód opóźnienia oraz nowy termin udostępnienia informacji, który nie będzie dłuższy niż 2 miesiące od daty złożenia wniosku.

Udostępnienie informacji publicznej następuje w sposób i w formie zgodnie z wnioskiem o ile środki techniczne Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Lidzbarku Warmińskim to umożliwiają.

 

Klauzula informacyjna:

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 ogólnego rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/ 679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE dalej RODO, informujemy, że:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Lidzbarku Warmińskim, zwany dalej Administratorem, z siedzibą w Lidzbarku Warmińskim, ul. Orła Białego 6, 11-100 Lidzbark Warmiński, tel. 897672322, adres email: psse.lidzbarkwarminski@sanepid.gov.pl.
  2. Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym kontakt jest możliwy pod nr tel. 897672322, email: iod.psse.lidzbarkwarminski@sanepid.gov.pl.

  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit c RODO w celu rozpatrzenia wniosku o udzielenie informacji publicznej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.

  4. Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane innym podmiotom, uprawnionym do ich otrzymania na podstawie obowiązujących przepisów prawa, a ponadto odbiorcom danych w rozumieniu przepisów o ochronie danych osobowych, tj. podmiotom świadczącym usługi pocztowe, kurierskie, usługi informatyczne.

  5. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane odbiorcom w państwach trzecich lub organizacjach międzynarodowych.

  6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do rozpatrzenia wniosku o udzielenie informacji publicznej, a następnie zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.

  7. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych oraz ich sprostowania. W przypadku stwierdzenia, że przetwarzanie danych osobowych następuje z naruszeniem przepisów prawa przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą w Warszawie na adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

  8. Podanie danych osobowych jest warunkiem rozpatrzenia Pani/Pana wniosku.

  9. Pani/Pana dane nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji w tym również nie podlegają profilowaniu.

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
22.10.2024 08:22 Mariusz Piątek
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Krzysztof Żbikowski
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Dostęp do informacji publicznej 2.0 25.06.2025 08:54 Krzysztof Żbikowski
Dostęp do informacji publicznej 1.0 22.10.2024 08:22 Mariusz Piątek

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}