Dostęp do informacji publicznej
16.10.2024
Informacja dotycząca sposobu dostępu do informacji publicznych będących w posiadaniu Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Lidzbarku Warmińskim i nieudostępnionych w BIP (na mocy art. 8 ust. 4 ustawy o dostępie do informacji publicznej).
Zgodnie z art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 902) „informacja publiczna, która nie została udostępniona w Biuletynie Informacji Publicznej lub portalu danych, jest udostępniana na wniosek”.
Sposób złożenia wniosku o dostęp do informacji publicznej:
Wniosek o dostęp do informacji publicznej dotyczący działalności Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Lidzbarku Warmińskim należy przesłać jednym z wymienionych sposobów:
- na adres skrzynki e-mail: psse.lidzbarkwarminski@sanepid.gov.pl
- na adres skrzynki podawczej ePUAP: /PSSE_LW/SkrytkaESP
- osobiście w sekretariacie (w godz. 7:25-15:00) lub listownie na adres:
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna
w Lidzbarku Warmińskim
ul. Orła Białego 6
11-100 Lidzbark Warmiński
Termin i sposób udostępniania informacji publicznej:
W związku z art. 13 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 902), udostępnianie informacji następuje w terminie 14 dni od dnia złożenia wniosku. Jeżeli informacja nie może zostać udostępniona w danym terminie, zgodnie z art. 13 ust. 2 wyżej wymienionej ustawy, Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Lidzbarku Warmińskim jest zobowiązana powiadomić o tym wnioskującego podając powód opóźnienia oraz nowy termin udostępnienia informacji, który nie będzie dłuższy niż 2 miesiące od daty złożenia wniosku.
Udostępnienie informacji publicznej następuje w sposób i w formie zgodnie z wnioskiem o ile środki techniczne Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Lidzbarku Warmińskim to umożliwiają.
Klauzula informacyjna:
Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 ogólnego rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/ 679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE dalej RODO, informujemy, że:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Lidzbarku Warmińskim, zwany dalej Administratorem, z siedzibą w Lidzbarku Warmińskim, ul. Orła Białego 6, 11-100 Lidzbark Warmiński, tel. 897672322, adres email: psse.lidzbarkwarminski@sanepid.gov.pl.
-
Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym kontakt jest możliwy pod nr tel. 897672322, email: iod.psse.lidzbarkwarminski@sanepid.gov.pl.
-
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit c RODO w celu rozpatrzenia wniosku o udzielenie informacji publicznej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
-
Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane innym podmiotom, uprawnionym do ich otrzymania na podstawie obowiązujących przepisów prawa, a ponadto odbiorcom danych w rozumieniu przepisów o ochronie danych osobowych, tj. podmiotom świadczącym usługi pocztowe, kurierskie, usługi informatyczne.
-
Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane odbiorcom w państwach trzecich lub organizacjach międzynarodowych.
-
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do rozpatrzenia wniosku o udzielenie informacji publicznej, a następnie zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
-
Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych oraz ich sprostowania. W przypadku stwierdzenia, że przetwarzanie danych osobowych następuje z naruszeniem przepisów prawa przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą w Warszawie na adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
-
Podanie danych osobowych jest warunkiem rozpatrzenia Pani/Pana wniosku.
-
Pani/Pana dane nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji w tym również nie podlegają profilowaniu.
- Pierwsza publikacja:
- 22.10.2024 08:22 Mariusz Piątek
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Krzysztof Żbikowski
| Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
|---|---|---|
| Dostęp do informacji publicznej | 2.0 | 25.06.2025 08:54 Krzysztof Żbikowski |
| Dostęp do informacji publicznej | 1.0 | 22.10.2024 08:22 Mariusz Piątek |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP