Prowadzone rejestry
Czynności kancelaryjne i archiwalne w Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Lidzbarku Warmińskim wykonywane są zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. z 2011 r. Nr 14, poz. 67), w oparciu o które prowadzone są w Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Lidzbarku Warmińskim rejestry i ewidencje.
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Lidzbarku Warmińskim prowadzi rejestry:
- Rejestr skarg i wniosków
- Rejestr petycji
- Rejestr zarządzeń wewnętrznych Dyrektora PSSE
- Rejestr wydawanych upoważnień i pełnomocnictw
- Rejestry zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej
- Rejestr wydawanych decyzji
- Rejestr pobranych próbek do badań laboratoryjnych w ramach urzędowej kontroli żywności i monitoringu
- Wykaz niepożądanych odczynów poszczepiennych
- Rejestr stwierdzonych chorób zawodowych
- Rejestr zgonów z powodu chorób zakaźnych
- Rejestr chorób przenoszonych drogą pokarmową
- Rejestr chorób przenoszonych drogą płciową
- Rejestr zachorowań na gruźlicę
- Rejestr zakażeń HIV i zachorowań na AIDS
- Rejestr wydawanych legitymacji służbowych
Informacje o publikacji dokumentu
- Pierwsza publikacja:
- 01.07.2025 10:33 Krzysztof Żbikowski
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Krzysztof Żbikowski
| Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
|---|---|---|
| Prowadzone rejestry | 1.0 | 01.07.2025 10:33 Krzysztof Żbikowski |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP