W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Prowadzone rejestry

Czynności kancelaryjne i archiwalne w Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Lidzbarku Warmińskim wykonywane są zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. z 2011 r. Nr 14, poz. 67), w oparciu o które prowadzone są w Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Lidzbarku Warmińskim rejestry i ewidencje.

Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Lidzbarku Warmińskim prowadzi rejestry:

  • Rejestr skarg i wniosków
  • Rejestr petycji
  • Rejestr zarządzeń wewnętrznych Dyrektora PSSE
  • Rejestr wydawanych upoważnień i pełnomocnictw
  • Rejestry zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej
  • Rejestr wydawanych decyzji
  • Rejestr pobranych próbek do badań laboratoryjnych w ramach urzędowej kontroli żywności i monitoringu
  • Wykaz niepożądanych odczynów poszczepiennych
  • Rejestr stwierdzonych chorób zawodowych
  • Rejestr zgonów z powodu chorób zakaźnych
  • Rejestr chorób przenoszonych drogą pokarmową
  • Rejestr chorób przenoszonych drogą płciową
  • Rejestr zachorowań na gruźlicę
  • Rejestr zakażeń HIV i zachorowań na AIDS
  • Rejestr wydawanych legitymacji służbowych
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
01.07.2025 10:33 Krzysztof Żbikowski
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Krzysztof Żbikowski
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Prowadzone rejestry 1.0 01.07.2025 10:33 Krzysztof Żbikowski

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}