Zadania
Zadania wspólne komórek organizacyjnych i stanowisk pracy
Zadania wspólne komórek organizacyjnych:
- prowadzenie działalności przeciwepidemicznej;
- opracowywanie planów działania na podstawie wytycznych Głównego Inspektora Sanitarnego oraz Warmińsko-Mazurskiego Państwowego Wojewódzkiego Inspektora Sanitarnego;
- uczestniczenie w szkoleniach i naradach organizowanych przez Głównego Inspektora Sanitarnego, Państwowego Wojewódzkiego Inspektora Sanitarnego, Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego - Państwowy Zakład Higieny, instytuty naukowo-badawcze, a także w szkoleniach z zakresu systemu jakości;
- współdziałanie z właściwymi jednostkami samorządu terytorialnego, instytucjami i organami;
- współpraca z komórkami organizacyjnymi Powiatowych Stacji Sanitarno-Epidemiologicznych i Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej;
- przygotowywanie, w zakresie swojego działania, projektów: zarządzeń, umów, postanowień, decyzji i opinii wydawanych przez Powiatowego Inspektora;
- przygotowywanie wystąpień do innych organów i instytucji;
- prowadzenie postępowania administracyjno-egzekucyjnego i gromadzenie niezbędnej dokumentacji w tym zakresie;
- rozpatrywanie skarg, wniosków, interwencji i petycji kierowanych do Powiatowego Inspektora oraz podejmowanie działań zapewniających należyte i terminowe ich załatwienie, przyjmowanie interesantów i udzielanie wyjaśnień;
- rozpatrywanie wniosków o dostęp do informacji publicznej z zakresu działania swojego obszaru, na zasadach i w trybie określonym ustawą;
- zbieranie danych i przygotowywanie informacji, sprawozdań oraz oceny stanu sanitarnego w powiecie;
- opracowywanie materiałów statystycznych i sprawozdawczych;
- uczestniczenie w zapewnieniu funkcjonowania adekwatnej, skutecznej i efektywnej kontroli zarządczej;
- współdziałanie z Inspektorem Ochrony Danych w zakresie przestrzegania zasad ochrony danych osobowych oraz bezpieczeństwa informacyjnego Powiatowej Stacji;
- obsługa systemów informatycznych obowiązujących w Państwowej Inspekcji Sanitarnej oraz wdrażanie systemu elektronicznego zarządzania dokumentacją;
- sporządzanie materiałów informacyjnych z działalności na potrzeby publikacji w mediach społecznościowych Powiatowej Stacji oraz do Biuletynu Informacji Publicznej;
- wykonywanie prac związanych z przygotowaniem, opracowywaniem oraz realizacją budżetu zadaniowego w zakresie funkcji, zadań, podzadań i mierników, a także monitorowanie przyjętych do realizacji mierników;
- przygotowywanie i przekazywanie akt do archiwum zakładowego;
- wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonych.
Informacje o publikacji dokumentu
- Pierwsza publikacja:
- 01.07.2025 10:37 Krzysztof Żbikowski
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Krzysztof Żbikowski
| Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
|---|---|---|
| Zadania | 2.0 | 20.08.2025 08:36 Krzysztof Żbikowski |
| Zadania | 1.0 | 01.07.2025 10:37 Krzysztof Żbikowski |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP