W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

System i polityka jakości

W Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Obornikach wdrożony jest system zarządzania zgodny z wymaganiami Norm:
 - PN-EN ISO/IEC 17020:2012 „Ocena zgodności. Wymagania dotyczące działania różnych rodzajów jednostek przeprowadzających inspekcję”

  Poprzez wdrożenie założeń Norm stanowiących zbiór ogólnych kryteriów związanych z bieżącą pracą, Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Obornikach daje dowód swojej wiarygodności oraz rzetelności, a także dąży do zwiększenia zaufania społeczeństwa do wykonywanych przez siebie czynności.


 W PSSE w Obornikach system zarządzania funkcjonuje w oparciu o następujące dokumenty:


- Politykę jakości,
- Księgę jakości,
- Procedury ogólne,
- Procedury systemu zarządzania,
- Procedury techniczne,
- Instrukcje robocze.


Celem oceny funkcjonowania oraz możliwości doskonalenia systemu zarządzania w PSSE w Obornikach, przeprowadzane są systematyczne, niezależne i udokumentowane audity zewnętrzne i wewnętrzne.
Nadzór nad wdrożeniem i prawidłowym funkcjonowaniem systemu zarządzania w Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Obornikach pełnią:
- Główny Specjalista do Spraw Systemu Jakości.

Materiały

Polityka Jakości
Polityka​_SJ​_PSSE​_Oborniki.pdf 0.49MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
09.06.2021 09:59 Oliwia Kasprzycka
Wytwarzający/ Odpowiadający:
PSSE Oborniki
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
System i polityka jakości 1.0 09.06.2021 09:59 Oliwia Kasprzycka

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP