W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Skargi i wnioski

Przyjmowanie i rozpatrywanie skarg i wniosków składanych do Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Olkuszu

SKARGI I WNIOSKI
Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Olkuszu/Dyrektor Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Olkuszu przyjmuje obywateli w sprawie skarg i wniosków w siedzibie Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Olkuszu, przy ul. Al. 1000-lecia 13A
we wtorki w godzinach 10:00 – 11:00 oraz w czwartki w godzinach 15:00 – 16:00,
z wyłączeniem dni wolnych ustawowo od pracy.

Przyjmowanie i rozpatrywanie skarg i wniosków składanych do Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Olkuszu odbywa się na podstawie:

  1. Dział VIII Ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity: Dz. U. z 2022 r. poz. 2000 z późn. zm.)
  2. Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 roku w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz. U. Nr 5, poz. 46)
  3. Zarządzenia Nr 27/2021  Dyrektora Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Olkuszu z dnia 31 grudnia 2021 r. w sprawie terminów przyjmowania obywateli w sprawie skarg i wniosków.

Skargi i wnioski mogą być wnoszone w następującej formie:

  • Pisemnie na adres Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Olkuszu, przy ul. Al. 1000-lecia 13A, 32-300 Olkusz
  • Telefonicznie: 32 754 57 20
  • pocztą elektroniczną: sekretariat.psse.olkusz@sanepid.gov.pl
  • ustnie do protokołu (osobiście).

(§ 5 rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 roku w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz. U. Nr 5, poz. 46)

Skargi i wnioski muszą zawierać:

  •  imię i nazwisko (nazwę) wnoszącego,
  • adres wnoszącego

Uwaga: Skargi i wnioski, które nie zawierają imienia i nazwiska (nazwy) oraz adresu wnoszącego pozostawia się bez rozpoznania (§ 8 rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 roku w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz. U. Nr 5, poz. 46)

 

{"register":{"columns":[]}}