W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Redakcja BIP

Na podstawie art. 7 ust. 1 pkt 1 ustawy dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz.1429) oraz § 12 ust. 1 i 2 rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. z 2007 r. Nr 10, poz. 68) powołano w Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Śremie Zespół Redakcyjny Biuletynu Informacji Publicznej (BIP) .       W skład Zespołu wchodzą:

1. Urszula Sitnicka  – Administrator Biuletynu Informacji Publicznej
2. Mariusz Towarek – Zastępca Administratora Informacji Publicznej
________________________________________
Urszula Sitnicka
e-mail: Urszula.Sitnicka@sanepid.gov.pl

Mariusz Towarek
e-mail: Mariusz.Towarek@sanepid.gov.pl

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
11.02.2021 16:40 MARIUSZ TOWAREK
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Urszula Sitnicka
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Redakcja BIP 2.0 27.05.2022 13:38 MARIUSZ TOWAREK
Redakcja BIP 1.0 11.02.2021 16:40 MARIUSZ TOWAREK

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}