W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

„Zakup i dostawa sprzętu laboratoryjnego do Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Wołowie” w ramach realizacji projektu pn.: „Wzmocnienie Infrastruktury Powiatowych Stacji Sanitarno-Epidemiologicznych w celu zwiększenia efektywności ich działania”

1460x616

ADM.272.1.2023.JK                                                                                                 Wołów, 11.08.2023 r. 

Zapytanie ofertowe

na zadanie pn.„Zakup i dostawa sprzętu laboratoryjnego do Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Wołowie  w ramach realizacji projektu pn.: „Wzmocnienie Infrastruktury Powiatowych Stacji Sanitarno-Epidemiologicznych w celu zwiększenia efektywności ich działania”

  1. Zamawiający:

Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Wołowie

ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 36, 56-100 Wołów.

  1. Tryb udzielenia zamówienia:

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego, do którego nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r - Prawo zamówień publicznych na podstawie art. 2 ust 1 pkt 1 (t. j. Dz.U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.).

  1. Opis zamówienia:
  1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup i dostawa sprzętu laboratoryjnego do Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Wołowie w ramach realizacji projektu pn.: „Wzmocnienie Infrastruktury Powiatowych Stacji Sanitarno-Epidemiologicznych w celu zwiększenia efektywności ich działania” w podziale na poniżej wymienione części:

CZĘŚĆ 1 – Autoklaw (sterylizator parowy) – 1 szt.

CZĘŚĆ 2 – Cieplarka laboratoryjna – 1 szt.

CZĘŚĆ 3 – Spektrofotometr – 1 szt.

 

Zadanie  realizowane jest ramach projektu pn.: „Wzmocnienie Infrastruktury Powiatowych Stacji Sanitarno-Epidemiologicznych w celu zwiększenia efektywności ich działania” realizowanego w ramach osi priorytetowej XI REACT-EU Działania 11.3 Wspieranie naprawy i odporności systemu ochrony zdrowia Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014 – 2020 w zakresie wsparcia organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej.

  1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w specyfikacji technicznej, która określa minimalne parametry techniczne wymagane dla oferowanego przedmiotu zamówienia w zakresie części 1, 2, 3 odpowiednio w załączniku nr 1.1, 1.2, 1.3 do zapytania ofertowego.

 

  1. Wspólny słownik CPV:

33191110-9  Autoklaw

38000000-5  Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)

  1. Oferty częściowe

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na jedną lub więcej części od 1 – 3.

Każdy z Wykonawców może złożyć tylko jedną ofertę na wybraną przez siebie jedną część lub więcej części od 1 – 3.

  1. Miejsce dostawy:

Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Wołowie

ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 36, 56-100 Wołów

  1. Termin realizacji zamówienia:

Wymagany termin realizacji zamówienia w podziale na części:

CZĘŚĆ 1 – Autoklaw (sterylizator parowy) do 12 tygodni od daty podpisania umowy;

CZĘŚĆ 2 – Cieplarka laboratoryjna – do 8 tygodni od daty podpisania umowy;

CZĘŚĆ 3 – Spektrofotometr do 8 tygodni od daty podpisania umowy.

  1. Warunki udziału w postępowaniu:
  1. O realizację niniejszego zadania mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
  1. posiadają kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – wg oświadczenia,
  2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym                      i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia – wg oświadczenia,
  3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia – wg oświadczenia,

Na potwierdzenie powyższych warunków należy złożyć dołączone do zapytania ofertowego „Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu” stanowiące załącznik nr 3.

  1. Kryteria oceny ofert
  1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował poniższym kryterium oceny:

l.p.

Kryterium

Opis

Waga - udział

w ocenie

1.

Cena

Cena oferty (z podatkiem VAT) za realizację przedmiotu zamówienia, na którą powinny składać się wszelkie koszty ponoszone przez wykonawcę

100%=100 pkt

  1. W kryterium „cena” ocenie poddana zostanie cena oferty brutto obliczona przez wykonawcę zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w „formularzu oferty” (wg. wzoru zał. nr 2 do zapytania ofertowego).

Przyznawanie ilości punktów poszczególnym ofertom odbywać się będzie wg następującej zasady:

                           Cena brutto najniższej zaproponowanej oferty

Liczba punktów =  -------------------------------------------------------------------- x 100

                          Cena brutto oferty badanej

  1. Uzyskana liczba punktów w kryterium cena zaokrąglana będzie do drugiego miejsca po przecinku.
  2. Zamawiający dokona wyboru Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w niniejszym zapytaniu i została oceniona jako najkorzystniejsza, tj. z maksymalną ilością punktów.
  3. Wykonawca określa cenę realizacji zamówienia poprzez wskazanie ceny netto i brutto obejmującej kwotę podatku VAT (jeśli dotyczy).
  4. Prawidłowe ustalenie stawki podatku VAT należy do obowiązków Wykonawcy. Zamawiający nie uzna za oczywistą pomyłkę i nie będzie poprawiał błędnie wystawionej stawki podatku VAT.
  5. Cena musi uwzględniać wykonanie wszystkich prac i czynności oraz zawierać wszelkie koszty związane z prawidłową realizacją zamówienia, zgodnie z zapisami zawartymi w umowie i specyfikacji technicznej.
  6. Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę. Ewentualne poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone czytelnym podpisem osoby/osób sporządzających ofertę.
  7. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę.
  8. Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę (tj. najniższą cenę) wynikającą z przyjętego w/w kryterium. O miejscu i podpisaniu umowy Zamawiający powiadomi wybranego Wykonawcę.
  9. Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która uzyska największą liczbę punktów.
  10. W przypadku, gdy dwie lub więcej ofert otrzyma równą ilość punktów i nie będzie możliwe wybranie oferty najkorzystniejszej, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.

 

  1. Przesłanki odrzucenia oferty/Wykluczenia Wykonawcy:

 

  1. Oferta podlega odrzuceniu w przypadku, gdy:
  1. jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego,
  2. została złożona przez Wykonawcę, który nie spełnia warunków udziału w postępowaniu,
  3. została złożona przez Wykonawcę, który jest powiązany osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym lub osobami, o których mowa w pkt 2),
  4. została złożona po terminie składania ofert, określonym z niniejszym zapytaniu ofertowym.

 

  1. Zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi kwalifikowalności wydatków na lata 2014-2020, z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców powiązanych kapitałowo lub osobowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające na:
  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziału lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta lub pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia opieki lub kurateli,
  5. pozostawaniu z Wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności tych osób.

 

  1. Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy Wykonawcę, w stosunku do którego zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

Na potwierdzenie niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, Wykonawca składa oświadczenie, stanowiące załącznik nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego.

  1. Termin związania ofertą

Wykonawca zostanie związany ofertą przez 14 dni (bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania oferty). Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania z ofertą.

  1. Miejsce, sposób i termin składania ofert
  1. Termin składania ofert upływa: 21.08.2023 r. o godz. 11:00
  2. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty.  
  3. Oferty można składać:
  1. za pośrednictwem Bazy Konkurencyjności Funduszy Europejskich https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ do ogłoszenia na zadanie pn. Zakup i dostawa sprzętu laboratoryjnego do Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Wołowie w ramach realizacji projektu pn.: „Wzmocnienie Infrastruktury Powiatowych Stacji Sanitarno-Epidemiologicznych w celu zwiększenia efektywności ich działania”
  2. za pośrednictwem poczty elektronicznej w formie skanu podpisanego formularza ofertowego jako plik załączony do korespondencji na adres: psse.wolow@sanepid.gov.pl z dopiskiem OFERTA. Pliki powinny być zapisane w formacie umożliwiającym odczytanie ich treści np. PDF.
  3. w wersji papierowej za pośrednictwem poczty lub kuriera bądź dostarczona osobiście do siedziby Zamawiającego: ul. Piłsudskiego 36, 56-100 Wołów, pokój nr 106 (sekretariat).
  1. Wymagane dokumenty i oświadczenia w przedmiotowym postępowaniu:
  1. Specyfikacja techniczna – załącznik nr 1.1, 1.2, 1.3 – zgodnie ze składaną ofertą.
  2. Formularz oferty – załącznik nr 2.
  3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 3.
  4. Oświadczenie o braku podstawa do wykluczenia z postępowania – załącznik nr 4.
  5. Jeśli ofertę składa Pełnomocnik, to treść udzielonego pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisywania i złożenia oferty.

Prawidłowo złożona oferta powinna zawierać wszystkie w/w dokumenty, podpisane przez osobę umocowaną do reprezentowania Wykonawcy.

 

Zamawiający zastrzega możliwość wezwania wykonawcy/ów, do uzupełnienia lub wyjaśnienia złożonych dokumentów, które były przez Zamawiającego wymagane,  chyba że oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

 

  1. Pozostałe informacje
  1. Osoby upoważnione do kontaktu:
  1. Jolanta Konik, tel. 606 139 081
  1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie pytań, udzielanie odpowiedzi, składanie ofert, wymiana informacji między Zamawiającym a wykonawcą oraz przekazywanie dokumentów i oświadczeń odbywa się w formie elektronicznej za pomocą aplikacji BK2021 lub na adres e-mailowy: psse.wolow@sanepid.gov.pl
  2. Postępowanie zostało zamieszczone w Bazie Konkurencyjności  https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/.
  3. Wykonawcom nie przysługują środki ochrony prawnej.
  4. Jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, uchyli się od wykonania zadania i podpisania umowy, Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania kolejnej ich oceny.
  5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego zapytania, w szczególności jeśli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie w całości lub części zamówienia nie zostały mu przyznane. W takim przypadku Wykonawcom, którzy złożyli oferty nie przysługuje roszczenie o zwrot kosztów uczestnictwa w zapytaniu, w tym kosztów przygotowania oferty. 
  6. Informacja z otwarcia ofert zostanie zamieszczona niezwłoczne po otwarciu ofert na stronie Zamawiającego https://www.gov.pl/web/psse-wolow

 

  1. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia                        27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Dyrektor Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Wołowie, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 36, 56-100 Wołów,
    e-mail:
    psse.wolow@sanepid.gov.pl
  1. Informujemy, że wyznaczyliśmy Inspektora Ochrony Danych z którym można kontaktować się za pomocą poczty elektronicznej: iod.psse.wolow@sanepid.gov.pl
  2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu wyłonienia wykonawcy w procedurze zapytania ofertowego.

W przypadku złożenia najkorzystniejszej oferty Administrator będzie przetwarzał dane osobowe w celu zawarcia i realizacji umowy (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO), jak również do dochodzenia potencjalnych roszczeń związanych z zawartą umową (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO) oraz w celach archiwalnych (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO); dodatkowo, przepisy prawa wymagają od administratora danych przetwarzania danych dla celów podatkowych
i rachunkowych.

  1. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą:
  • podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa,
  • osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja niniejszego postępowania zgodnie z art. 18 oraz art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 24 października 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.), dalej ‘’ustawy PZP’’,
  • podmioty wykonujące zadania zlecone przez Administratora, w szczególności: dostawcy usług IT, podmioty prowadzące działalność pocztową lub kurierską, podmioty świadczące usługi prawnicze, przy czym takie podmioty będą przetwarzać dane na podstawie umowy i wyłącznie zgodnie z jego poleceniami.
  1. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres wynikający z kategorii archiwalnej dokumentów, w których ujęte są dane, określonej w przepisach wykonawczych do ustawy
    o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, tj.
  1. w odniesieniu do podmiotów, których oferta nie została wybrana - przez okres 5 lat
  2. w przypadku zawarcia umowy - do momentu obowiązywania umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania, a także po jej zakończeniu, tj.:
  • przez okres 10 lat,
  • dane zawarte na umowie – do czasu przedawnienia lub wygaśnięcia na innej podstawie ewentualnych roszczeń wynikających z umowy,
  • w celach wynikających z przepisów prawa, w szczególności obowiązku przechowywania dokumentów księgowych, wystawienia faktur itp.,
  1. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem niezbędnym do wzięcia udziału w postępowaniu.
  2. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich, nie będą przetwarzane
    w sposób zautomatyzowany, nie będą poddawane profilowaniu.
  3. Posiada Pani/Pan:
  1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,
  2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych[1],
  3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO[2],
  4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
  1. Nie przysługuje Pani/Panu:
  1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
  2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
  3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

                                                

                                                                                         Dyrektor Powiatowej Stacji

                                                                                         Sanitarno-Epidemiologicznej w Wołowie

                                                                                         Krystyna Fesz-Chlebowska

                                                                                                                                  Zamawiający

 

[1] Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.

[2] Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Materiały

Zapytanie​_ofertowe (skan)
Zapytanie​_ofertowe.pdf 5.55MB
ZAŁ​_NR​_1​_1​_Specyfikacja​_techniczna​_​_autoklaw​_cz​_1
ZAŁ​_NR​_1​_1​_Specyfikacja​_techniczna​_​_autoklaw​_cz​_1.doc 0.09MB
ZAŁ​_NR​_1​_2​_Specyfikacja​_techniczna​_cieplarka​_cz​_2
ZAŁ​_NR​_1​_2​_Specyfikacja​_techniczna​_cieplarka​_cz​_2.doc 0.08MB
ZAŁ​_NR​_1​_3​_Specyfikacja​_techniczna​_spektofotometr​_cz​_3
ZAŁ​_NR​_1​_3​_Specyfikacja​_techniczna​_spektofotometr​_cz​_3.doc 0.09MB
ZAŁ​_NR​_2​_-​_Formularz​_oferty
ZAŁ​_NR​_2​_-​_Formularz​_oferty.docx 0.09MB
ZAŁ​_NR​_3​_-​_Oświadczenie​_wykonawcy
ZAŁ​_NR​_3​_-​_Oświadczenie​_wykonawcy.docx 0.09MB
ZAŁ​_NR​_4​_-​_Oświadczenie​_dot​_braku​_podst​_do​_wykluczenia
ZAŁ​_NR​_4​_-​_Oświadczenie​_dot​_braku​_podst​_do​_wykluczenia.docx 0.09MB
ZAŁ​_NR​_5​_1​_Wzór​_umowy​_autoklaw​_cz​_1
ZAŁ​_NR​_5​_1​_Wzór​_umowy​_autoklaw​_cz​_1.doc 0.13MB
ZAŁ​_NR​_5​_2​_Wzór​_umowy​_cz​_2​_i​_3
ZAŁ​_NR​_5​_2​_Wzór​_umowy​_cz​_2​_i​_3.doc 0.13MB
Ogłoszenie opublikowane w bazie konkurencyjności
Ogłoszenie.pdf 0.07MB
Odpowiedzi​_na​_pytania​_z​_dnia​_17-18​_08​_2023
Odpowiedzi​_na​_pytania​_z​_dnia​_17-18​_08​_2023.pdf 6.08MB
ZAŁ​_NR​_1​_1​_Specyfikacja​_techniczna​_​_autoklaw​_cz1​_po​_modyfikacji
ZAŁ​_NR​_1​_1​_Specyfikacja​_techniczna​_​_autoklaw​_cz1​_po​_modyfikacji.doc 0.09MB
ZAŁ​_NR​_1​_2​_Specyfikacja​_techniczna​_cieplarka​_cz2​_po​_modyfikacji
ZAŁ​_NR​_1​_2​_Specyfikacja​_techniczna​_cieplarka​_cz2​_po​_modyfikacji.doc 0.08MB
ZAŁ​_NR​_5​_1​_Wzór​_umowy​_autoklaw​_cz1​_po​_modyfikacji
ZAŁ​_NR​_5​_1​_Wzór​_umowy​_autoklaw​_cz1​_po​_modyfikacji.doc 0.13MB
Ogłoszenie​_opublikowane​_w​_Bazie​_Konkurencyjności​_po​_modyfikacji
Ogłoszenie​_opublikowane​_w​_Bazie​_Konkurencyjności​_po​_modyfikacji.pdf 0.07MB
Informacja​_z​_otwarcia​_ofert
Informacja​_z​_otwarcia​_ofert.pdf 1.31MB
Zawiadomienie​_o​_wyborze​_oferty​_część​_nr​_1
Zawiadomienie​_o​_wyborze​_oferty​_część​_nr​_1.pdf 0.88MB
Zawiadomienie​_o​_wyborze​_oferty​_część​_2​_i​_3
Zawiadomienie​_o​_wyborze​_oferty​_część​_2​_i​_3.pdf 1.64MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
11.08.2023 18:07 Tomasz Biel
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Jolanta Konik
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
„Zakup i dostawa sprzętu laboratoryjnego do Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Wołowie” w ramach realizacji projektu pn.: „Wzmocnienie Infrastruktury Powiatowych Stacji Sanitarno-Epidemiologicznych w celu zwiększenia efektywności ich działania” 8.0 31.08.2023 11:19 Tomasz Biel
„Zakup i dostawa sprzętu laboratoryjnego do Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Wołowie” w ramach realizacji projektu pn.: „Wzmocnienie Infrastruktury Powiatowych Stacji Sanitarno-Epidemiologicznych w celu zwiększenia efektywności ich działania” 7.0 28.08.2023 12:14 Tomasz Biel
„Zakup i dostawa sprzętu laboratoryjnego do Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Wołowie” w ramach realizacji projektu pn.: „Wzmocnienie Infrastruktury Powiatowych Stacji Sanitarno-Epidemiologicznych w celu zwiększenia efektywności ich działania” 6.0 23.08.2023 14:48 Tomasz Biel
„Zakup i dostawa sprzętu laboratoryjnego do Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Wołowie” w ramach realizacji projektu pn.: „Wzmocnienie Infrastruktury Powiatowych Stacji Sanitarno-Epidemiologicznych w celu zwiększenia efektywności ich działania” 5.0 22.08.2023 10:04 Tomasz Biel
„Zakup i dostawa sprzętu laboratoryjnego do Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Wołowie” w ramach realizacji projektu pn.: „Wzmocnienie Infrastruktury Powiatowych Stacji Sanitarno-Epidemiologicznych w celu zwiększenia efektywności ich działania” 4.0 21.08.2023 08:16 Tomasz Biel
„Zakup i dostawa sprzętu laboratoryjnego do Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Wołowie” w ramach realizacji projektu pn.: „Wzmocnienie Infrastruktury Powiatowych Stacji Sanitarno-Epidemiologicznych w celu zwiększenia efektywności ich działania” 3.0 18.08.2023 18:07 Tomasz Biel
„Zakup i dostawa sprzętu laboratoryjnego do Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Wołowie” w ramach realizacji projektu pn.: „Wzmocnienie Infrastruktury Powiatowych Stacji Sanitarno-Epidemiologicznych w celu zwiększenia efektywności ich działania” 2.0 18.08.2023 17:59 Tomasz Biel
„Zakup i dostawa sprzętu laboratoryjnego do Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Wołowie” w ramach realizacji projektu pn.: „Wzmocnienie Infrastruktury Powiatowych Stacji Sanitarno-Epidemiologicznych w celu zwiększenia efektywności ich działania” 1.0 11.08.2023 18:07 Tomasz Biel

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}