W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Nr ogłoszenia 102323

12.07.2022

Specjalista do spraw systemu informacji przestrzennej - GIS w Wydziale Zarządzania Środowiskiem

Ogłoszenie nr 102323 z 12 lipca 2022 r.

Liczba stanowisk - 1

Wymiar etatu - 1

Miejsce pracy - Gorzów Wielkopolski, ul. Jagiellończyka 13

Dokumenty należy złożyć do :  22 lipca 2022 r.

Czym będziesz się zajmować

Osoba na tym stanowisku:

 

  • Pozyskuje, integruje, przetwarza i edytuje dane przestrzenne;
  • Tworzy mapy i raporty oraz zestawienia przy użyciu programów ArcGIS, QGIS;
  • Wykonuje analizy przestrzenne;
  • Administruje bazy danych przestrzennych.

 

Kogo poszukujemy

Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)

  • Wykształcenie: wyższe ochrona środowiska, geograficzne, geologiczne, geodezyjne, gospodarka przestrzenne i pokrewne
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 2 lata 
  • Praktyczna znajomość programów ArcGIS, QGIS;
  • Dobra organizacja pracy;
  • Biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych;
  • Umiejętność pracy w zespole.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)

     
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 6 miesięcy na stanowisku o podobnym zakresie zadań

    Co oferujemy
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Możliwość skrócenia dnia pracy dla zapewnienia opieki nad dzieckiem lub osobą zależną
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników

Dostępność

  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

  • Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.

Warunki pracy

Praca administracyjna biurowa, obsługa komputera powyżej 4 godz. dziennie. Obiekt posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych oraz windę. Pomieszczenia biurowe zlokalizowane są na parterze budynku, I piętrze. Oświetlenie naturalne i sztuczne. Brak klimatyzacji.

Dodatkowe informacje

  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).

  • Jeśli ofertę składasz elektronicznie, własnoręcznie podpisane oświadczenia dołącz w formie zeskanowanych dokumentów. Przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie oryginałów tych oświadczeń (do wglądu).

  • Jeśli dokumenty składasz elektronicznie, przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie ich oryginałów (do wglądu).

  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.

  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.

  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).

  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.

  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.

  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.

  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.

  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.

  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.

Planujemy następujące metody/techniki naboru:

- test wiedzy,

- rozmowa kwalifikacyjna.

Prace możesz rozpocząć od 2022-08-01

Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

 

Dołącz, jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe)

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

Aplikuj do 22 lipca 2022

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 102323"

na adres:

Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Gorzowie Wielkopolskim
ul. Jagiellończyka 13
66-400 Gorzów Wlkp.

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego: 887-101-300

lub mailowego na adres: sekretariat@gorzowwlkp.rdos.gov.pl

  • Dokumenty należy złożyć do: 22.07.2022

  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze

Przetwarzanie danych osobowych

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

  • Administrator danych i kontakt do niego: Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Gorzowie Wielkopolskim; tel. 887-101-300
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: iod@gorzowwlkp.rdos.gov.pl
  • Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
  • Informacje o odbiorcach danych: Dane przetwarzane przez regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Gorzowie Wielkopolskim oraz Komisję rekrutacyjną w skład, której wchodzą wyznaczeni pracownicy Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Gorzowie Wielkopolskim.
  • Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
  • Uprawnienia:
    • prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;

    • prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;

    • prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;

    • prawo do usunięcia danych osobowych; - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;

    • prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

    • Podstawa prawna przetwarzania danych:

      1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;

      2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;

      3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.

    • Informacje o wymogu podania danych:
      Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
      Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

    • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane 

      Wzory oświadczeń
      Oświadczenie w związku z ubieganiem się o stanowisko niebędące wyższym stanowiskiem w służbie cywilnej-PDF-399KB

Materiały

Ogłoszenie nr 102323 z 12 lipca 2022 r. Specjalista w WZŚ
Ogłoszenie nr 102323 z 12 lipca 2022 r. Specjalista w WZŚ.pdf 1.23MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
12.07.2022 00:04 Krystyna Poszelężna
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Anna Chmielińska
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Nr ogłoszenia 102323 1.0 12.07.2022 00:04 Krystyna Poszelężna

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}