W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Nr ogłoszenia 106662

21.09.2022

Specjalista do spraw: strategicznej oceny oddziaływania na środowisko w Wydziale Zarządzania Środowiskiem

Ogłoszenie nr 106662 z  21 września 2022 r.

Liczba stnowisk - 1

Wymiar etatu - 1

Miejsce pracy - Gorzów Wielkopolski, ul. Jagiellończyka 13

Dokumenty należy złożyć do :  1 października 2022 r.

Czym będziesz się zajmować

Osoba na tym stanowisku:

  • Uzgadnianie zakresu i stopnia szczegółowości informacji wymaganych w prognozach oddziaływania na środowisko do projektów dokumentów planistycznych i strategicznych szczebla wojewódzkiego i gminnego, sporządzanych przez jednostki samorządu terytorialnego, w ramach procedury strategicznej oceny oddziaływania na środowisko;;
  • Opiniowanie w zakresie wymogów ochrony środowiska i zrównoważonego rozwoju projektów dokumentów planistycznych i strategicznych szczebla wojewódzkiego i gminnego, sporządzanych przez jednostki samorządu terytorialnego;
  • Uzgadnianie w zakresie ochrony przyrody projektów dokumentów planistycznych, tj. planu zagospodarowania przestrzennego województwa, studiów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gmin, miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego;
  • Udział w postępowaniu transgranicznym w przypadku oddziaływania pochodzącego z zagranicy projektów dokumentów opracowywanych poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, których skutki realizacji mogą oddziaływać na jej terytorium. Zapewnienie udziału społeczeństwa i przygotowanie projektów stanowisk dotyczących projektów przedmiotowych dokumentów. 


Kogo poszukujemy  

Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)  

  • Wykształcenie: wyższe gospodarka przestrzenna, urbanistyka, ochrona środowiska, geografia
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 2 lata na stanowisku związanym z zagospodarowaniem przestrzennym
  • umiejętność interpretacji przepisów prawa;;
  • zdolność do całościowych i wielowątkowych analiz zagadnień przestrzennych;
  • umiejętności interpersonalne i negocjacyjne;
  • umiejętności posługiwania się prawem Unii Europejskiej.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
     
  • Wykształcenie: wyższe studia podyplomowe z zagospodarowania przestrzennego, urbanistyki
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w administracji publicznej
  • znajomość prawa materialnego i formalnego;

zdolność interpretowania różnorodnych przepisów.

Co oferujemy

  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Możliwość skrócenia dnia pracy dla zapewnienia opieki nad dzieckiem lub osobą zależną
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników


Dostępność
 

  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.  

    Warunki pracy
  • Praca administracyjno biurowa, obsługa komputera powyżej 4 godz. dziennie. Obiekt posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych oraz windę. Pomieszczenia biurowe zlokalizowane są na parterze budynku, I piętrze. Oświetlenie naturalne i sztuczne. Brak klimatyzacji.

    Dodatkowe informacje

  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Jeśli ofertę składasz elektronicznie, własnoręcznie podpisane oświadczenia dołącz w formie zeskanowanych dokumentów. Przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie oryginałów tych oświadczeń (do wglądu).
  • Jeśli dokumenty składasz elektronicznie, przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie ich oryginałów (do wglądu).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.  

    Planujemy następujące metody/techniki naboru:
    - test wiedzy
    - rozmowa kwalifikacyjna
  • Pracę możesz rozpocząć od: 2022-10-17

    Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych

Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe .

Dołącz, jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe)
 

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

Aplikuj

  • do 1 października 2022

    W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 106662"

    na adres:

    Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Gorzowie Wielkopolskim
    ul. Jagiellończyka 13
    66-400 Gorzów Wlkp.

    Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:

    887-101-300

    lub mailowego na adres: sekretariat@gorzowwlkp.rdos.gov.pl

  • Dokumenty należy złożyć do: 01.10.2022 r.
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze

    Przetwarzanie danych osobowych

    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
    • Administrator danych i kontakt do niego: Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Gorzowie Wielkopolskim ul. Jagiellończyka 13 66-400 Gorzów Wlkp. tel. 887-101-300
    • Kontakt do inspektora ochrony danych: iod.gorzowwlkp@rdos.gov.pl
    • Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
    • Informacje o odbiorcach danych: Dane przetwarzane przez Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Gorzowie Wielkopolskim oraz Komisję rekrutacyjną w skład, której wchodzą pracownicy Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Gorzowie Wielkopolskim.
    • Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
    • Uprawnienia:
      1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
      2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
      3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
      4. prawo do usunięcia danych osobowych; - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
      5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    • Podstawa prawna przetwarzania danych:
      1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
      2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
      3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
    • Informacje o wymogu podania danych: Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
    • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

      Wzory oświadczeń
  • Oświadczenie w związku z ubieganiem się o stanowisko niebędące wyższym stanowiskiem w służbie cywilnej-PDF-399KB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
21.09.2022 08:06 Krystyna Poszelężna
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Anna Chmielińska
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Nr ogłoszenia 106662 2.0 21.09.2022 08:18 Krystyna Poszelężna
Nr ogłoszenia 106662 1.0 21.09.2022 08:06 Krystyna Poszelężna

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}